Erfarenhet av alsikeklöver?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Echa

Trådstartare
Vi har en häst i stallet som blivit förgiftad genom foder. Vet misstänker att alsikeklöver är boven i dramat, vi hittade det i en av våra hagar.

Nu är det så att ingen av oss istallet har någonsin hört talas om att det skulle kunna vara farligt. (De flesta är vuxna människor som hållt på med hästar hela livet.) Har insett ätt det är inte helt ovanligt och vill därför både höra vad ni har för erfarenheter av det och varna er som inte hört om det!

Sv: Erfarenhet av alsikeklöver?

Det finns en tråd i ämnet under hästvård, och där hör även den här typen av frågor hemma.

Boj/moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
3 653
Senast: tanten
·
Anläggning Nytt användarnamn på Buke, då jag vill vara anonym och inte skriva det här under mitt vanliga användarnamn ifall någon skulle känna igen...
2
Svar
36
· Visningar
7 696
Senast: Karamello30
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 369
Senast: alazzi
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 338
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar