Sv: Era träningsrutiner.
Gym ca 3-4 ggr/v.
Bara maskiner hittills, tänkte försöka våga mig på något pass också

(går dit + hem också så det blir ca 30 min promenad i samband med det)
Det är långt ifrån roligt varje gång - men då försöker jag fokusera på hur otroligt skönt det känns efteråt, och hur underbart det är att gå in i duschen (hemma, aldrig offentligt!) sedan

Och sedan märker jag sådan stor skillnad på hela mig så bara att hålla igång det är en motivation, jag VILL vara så här pigg, sprallig och energisk - och gärna fortsätta krympa ur kläderna
Har kronisk värk som varierar från dag till dag, vilket kanske får folk att avstå från träning men för mig är det nästan så att ju ondare jag har desto bättre är det med träningen

Istället för "aj vad ont jag har - jag blir hemma idag" så är det "aj fan vad ont jag har - mot gymmet!"

(det funkar för mig - hur andra gör är upp till dem - jag menar inte att det är fel att låta bli, om det kunde tolkas så

)
Igår tränade jag med spänningsvärk, när jag klev ut från duschen hemma var all värk som bortblåst
Detta har gjort att mitt alvedonintag har minskat drastiskt - min lever tackar mig nog för det.
Har också införskaffat ett par skor som sägs aktivera benen mer när man går, vilket jag är böjd att tro på för jag fick grym träningsvärk efter första dagen