Era senaste filmer, forts

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Era senaste filmer, forts

Jättestor skillnad!! :bow:

Ibland tappar du ffa överlivet mot hindret och då kommer stoppen direkt, han behöver mycket stöttning frpn dig så sitt upp, nästan lite bakåtlutad, hela vägen fram. Några gånger gör du det superbra! :)
Sen, när han stannar... Hade det varit någon av mina hade de fått skritta över när det är så lågt ;)

Nej, vi var bara 3 pers på plats, och alla red ju... Så vi hade ingen kameraman :(
Tur det, hon var lite vild :angel: Trycket i galoppen hade man iaf inte kunnat klaga på :rofl: Samma ryttare som förra omgången utom hon som red först då, hon i rosa hade ett ner och vi två sista nollade :)

Nu laddar vi för finalen!! :banana:

Nej, vi var bara 3 pers på plats, och alla red ju... Så vi hade ingen kameraman :(
Tur det, hon var lite vild :angel: Trycket i galoppen hade man iaf inte kunnat klaga på :rofl: Samma ryttare som förra omgången utom hon som red först då, hon i rosa hade ett ner och vi två sista nollade :)

Nu laddar vi för finalen!! :banana:

Men, jag som ville se ju! :p Okej, kunde hon fixa så att hon kunde va med i finalen eller ska vi försöka hitta en ryttare till?

Jag kommer nog hänga med mamma ner till Vellinge så då kan jag filma och fotta er :idea:

Hon som inte var med denna gången kunde nog vara med, men hon som också nollat båda omgångarna kan egentligen inte har det kommit fram :crazy: Så vi vet inte riktigt...

Men vi kanske inte ska kapa tråden mer :D

Tack! ja han ser ut att ha trevlig teknik..
han är ue. prestige pilot e. pilot

som jag uppfattat är inriktat på hoppning...
är dock dålig på hoppstammar

*knapp*

"Återdebut" i 120 idag, sist vi tävlade det var våren 2007 innan hon betäcktes.
Sammanfattning av rundan: Hästen är guld :love: Ryttaren borde tvångsintas på en träningsinstution :angel:
Underlaget sög som vanligt denna höst, skithalt på kortsidorna och särskilt den nedre.
F.ö. är det svårt att rida på ett relaterat avstånd när hästen slänger in en karatespark :D

http://www.youtube.com/watch?v=OS-yoRJMTuI

Vad skönt att se att en ponny som är så livrädd kan bli en sån fin hoppponny tillslut! *håller tummarna att min livrädda ska utvecklas lika mycket*

ja med rätt utbildning och MYCKET tålamod så har hon verkligen blommat ut mer och mer. men det är fortfarande ingen barnponny, vilket är lite trist eftersom hon är en B-ponny och jag är i största laget för henne.

Hon som inte var med denna gången kunde nog vara med, men hon som också nollat båda omgångarna kan egentligen inte har det kommit fram :crazy: Så vi vet inte riktigt...

Men vi kanske inte ska kapa tråden mer :D

Hon som också nollade har ställt in sin aktivitet som var ivägen, så hon kan också rida!

Jag var också på Flyinge RF och underlaget var under all kritik. Riktigt dåligt på kortsidorna och jag strök mig i andra klassen. Som tur tog jag bara med en häst.

Din runda såg trevlig ut, ska du till Flyinge HSF i början på nov?

Hihi, jag såg dig, vi var på framhoppningen samtidigt :p

Ja, det var verkligen piss! Fattar inte hur det kunnat bli så halt, det har det aldrig varit där innan? Stumt verkade det också.

Tack så mycket! :laugh:
Nej, det är lite höga klasser för oss än så länge, skulle isf rida på torsdagen och måste då ta ledigt från jobbet, så det blir nog Torns på söndagen istället! Tänkte åka dit och titta lite på lördagen och ev söndagen beroende på vilken tid jag själv ska rida. Ska du dit? :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486
Kultur Vilken film tänker jag på? Amerikansk films som är gjord runt 2000 nånstans. Det jag kommer ihåg av handlingen är att det är en vuxen...
Svar
3
· Visningar
339
Senast: Sel
·
Tjatter Jag och sambon kommer spendera lite tid i Stockholm imorrn, tid ca 15-20. Vad finns att hitta på så dags? Vi nördar gärna på museum och...
Svar
6
· Visningar
321
Senast: gul_zebra
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 203

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka