Era Hundar! *bilder*

Sv: Era Hundar! *bilder*

Han var finare förut, nu ser han mest ut som en tunna!:rofl:
Han lade på sin några:angel: pannor när vi kastrerade honom, så nu väger han 55 kilo och är 70 cm i mankhöjd, så det är lite att fightas med när han är på det humöret..;)

vilken fin blandras! ser ut som en "schabrador"..är det möjligt att han är en?:d

OJ Vilken härlig bjässe!
Grand Danois är så härliga hundar! spc när dom är "harleckin" (stavas??) färgade!

halekin tror ja de stavas.
Ja han är härlig.. fast dregglar mycket o tar stor plats i sängen.
Men han är ändå underbar.

:bump: :bump: :bump: :rofl:

VILKEN härlig filmsnutt! hahaha vilken underbar hund!
vilka skutt den gjorde!!!:rofl: :love:

haha helt fantastisk! så kul att få se hur andras hundar "beter" sig och har det...
men nu fick jag bevis på att det finns fler än MIN lite knasiga schäferhane som larvar sig ute:devil: :banana:

hehe ja så stavas det...:angel:

ja kan tänka mig att han tar en hel del plats,men det är juh så härligt med hundar..finns bara mer att "älska" hos dem!:p

jaha oki..
hehe ja min schäferhane väger 45 kg...har inte mätt hans manke ännu....:cool:

jasså?
haha det skulle jag aldrig tro!
vad häftig blandning-kanske en förklaring till att han var lite ljusare:D

men fin är han!

nja inte riktigt så ljus,men ganska ljus om man bortser från hans "sadel" :smirk:

Liknande trådar

Hundhälsa Det blir tyvärr lite diffust :o Både jag och sambon märker lite skillnad på äldsta hunden, schäfer/labrador, 7,5år. Han har alltid...
2
Svar
21
· Visningar
2 155
Senast: Jeffery
·
Övr. Hund Jag beställde en klövja till lilleman, som kom idag. Hade verkligen beslutsångest över vilken stl jag skulle ta - M eller L. Det blev...
Svar
2
· Visningar
2 069
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Det har gått 3 månader, men idag upphävdes min banning! Jag har följt er i det tysta bakom kulisserna, och det känns lite ovant att...
2
Svar
26
· Visningar
2 955
Senast: hästhandlarjävel
·
Övr. Hund Blev inspirerad av en tråd på ett annat forum! In med bilder på era sovande skönheter! BILDBOMB Först lite puss... ...sedan...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 200
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar