Era Hundar! *bilder*

Sv: Era Hundar! *bilder*

Om det är två som verkligen passar ihop, så är det just du och din hund. Det är liksom självklart att ni ska ha varann, ni kompliterar varann så väl.

nej men GUD vilka sötnosar! båda två såklart,men ett stort plus för lilla valpen!!:love:

hmmm.....? ja du...visserligen är han lite "väl" ljus,men det enda som är "vilseledande" är juh färgen,men man ser juh på långt håll att han ÄR schäfer! :)

Ingen blandning här nej..men OM han nu skulle vara det..hmm ja du vilka raser...? Husky?-näe...eller?

svårt att "gissa" då han ser (är) renrasig ut!:p

ohh vad skoj! måste lova att du lägger in dom här och visar för oss??:p

Jignis_huv.jpg

min Hovawart-tik Jezzie:d På sjön..

Min vovve måste ju åxå få vara med... :)

Samejäntans Ukko-Pekka, kallad för Zack Född: 050726
Finsk Lapphund

Några av valparna från kullen
U-Tiller

Uppställd, runt 12-13 veckor
U-Tiller

Med på hästtävling
U-Tiller

Älskar denna bild!! :love:
U-Tiller

Så här ser han ut nu
U-Tiller

U-Tiller

Nikkis skrev:
TJOHOO vad han växer!!!
vilken vacker kille!! ihhi vilken bjässe då! urhärlig!:love:

Visst e han :D :love: Han vägde 10,4 kg när vi hämtade honom och i tisdags vägde han 19 kg, 4 veckor efter att vi hämtade honom :D Han kommer bli en riktig bjässe :love: Hans mamma väger mellan 50 och 60 kg och hans pappa väger nog runt 60, 70 kanske. Det ska bli spännande och se hur han ser ut om en månad :D
Glömde ju: Hans riktiga namn är Vallonbygdens Born To Be A Star och är född den 13 december 2005 (lätt att komma ihåg) :D

//Smulis

Senast ändrad:

Med på hästtävling
U-Tiller

Älskar denna bild!! :love:
U-Tiller

dom hära är 2 favoriter!! vilken SÖÖÖÖT vovve du har!!:love:

Fin ras dessutom..vad är dom "avlade" till? är det jakt? (typ älg/björnjakt är det va?)
super fin kille faktiskt!

OJ väger dom så mkt?!:eek:
hihi kommer bli en riktigt "nallebjörn" det dära! :p

OH vad fin han var!:love:
är helt torsk på schäfrar!!
fina bilder dessutom,spc med katten och din dotter!:love: :p

söt hund!
så härligt atts e när dom busar i snön,hehe dom blir alldeles till sig,spc hundar med lite "skägg" är FÖR underbara i snön! haha blir alldeles vita om nosen!:love:

Liknande trådar

Hundhälsa Det blir tyvärr lite diffust :o Både jag och sambon märker lite skillnad på äldsta hunden, schäfer/labrador, 7,5år. Han har alltid...
2
Svar
21
· Visningar
2 155
Senast: Jeffery
·
Övr. Hund Jag beställde en klövja till lilleman, som kom idag. Hade verkligen beslutsångest över vilken stl jag skulle ta - M eller L. Det blev...
Svar
2
· Visningar
2 069
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Det har gått 3 månader, men idag upphävdes min banning! Jag har följt er i det tysta bakom kulisserna, och det känns lite ovant att...
2
Svar
26
· Visningar
2 955
Senast: hästhandlarjävel
·
Övr. Hund Blev inspirerad av en tråd på ett annat forum! In med bilder på era sovande skönheter! BILDBOMB Först lite puss... ...sedan...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 200
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar