Era finaste hundbilder!

Sv: Era finaste hundbilder!

7168763.jpg

Min extrafamiljs lånehund som ligger bland blommorna. Världens finaste och snällaste schäfer! :love: *sakna*

4081983.jpg

Okänd nakenhund på utställning, med tanke på hur mycket zoom jag använde så är jag väldigt nöjd med bilden.

9349453.jpg

Min kinesiska nakenhund med en kotte i munnen :D

9349497.jpg

Min nakenhund igen hoppar över ett träd i skogen...

Bilderna är tagna med simpa digitalkameror: första är tagen med en
Konica Minolta Dimage G400 och de övriga är tagna med en Olympus C-500 Zoom

Senast ändrad:

9446792.jpg

Här har vi precis fått hem en omusklad Yambo med stort kointresse, han var sååå nyfiken på alla håriga bestar i hagen.

9443479.jpg

Denna för att jag tycker det är en härlig vinterbild på matte och schäfer modell enorm...

9443478.jpg

Och denna för att han precis räddat Anka tillbaka till bilen efter att ha hittat Anka som slut i spåret. :crazy:

Kameran är min mobilkamera, Sony Ericsson...

Den här tycker jag blev fin, synd att min sko kom med lite bara.

Billybob6.jpg

*kl*

Vad för kamera som används har jag ingen aning om för det är en kompis kamera som vi lånat... Men den ska tydligen vara bra har jag hört! :p

Första snön för hunden förra vintern:
PildammarnaDec-05.jpg

Vårbild
Vrbild3.jpg

Förra sommaren
IMAG0010.jpg

I vintras
DSC_0891.jpg

Svårt att välja bilder, det fick bli några som ligger uppe på webben redan, russlar är det, kameran en Canon D300.
page2_1.jpg

page4_13.jpg

page4_4.jpg

page0_3.jpg

Har inga fina bilder så ( som jag inte visat miljner ggr förut :angel: )

Denna är inte så bra kvalitet på ( fast med samma kamera brukar det bli bra) Men just stämningen gillar jag.

407688.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 919
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 465
Senast: Sedna
·
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
470
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 216
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar