Era bästa icke-existerande ord

Masqueradee

Trådstartare
Blev lite inspirerad av den senaste tidens språktrådar här på forumet, och tänkte därför höra med er om era favoritord! Nu menar jag inte vilka ord som helst, utan ord som ni använder men som egentligen inte finns.
Automagiskt och villhöver tror jag är mina absoluta favoriter. Mallar i Word som uppdaterar sig automagiskt är mallar jag villhörver :D

Vad är era bästa lotsas-ord?
 
Jag hittar på egna ord titt som tätt, ibland avsiktligt och ibland oavsiktligt, men justifiera (= rättfärdiga) och swacos (= den sortens tacos som många svenskar äter på fredagar) är de favoriter jag kan komma på på rak arm.
 
Blev lite inspirerad av den senaste tidens språktrådar här på forumet, och tänkte därför höra med er om era favoritord! Nu menar jag inte vilka ord som helst, utan ord som ni använder men som egentligen inte finns.
Automagiskt och villhöver tror jag är mina absoluta favoriter. Mallar i Word som uppdaterar sig automagiskt är mallar jag villhörver :D

Vad är era bästa lotsas-ord?

Lotsas? :D
 

Liknande trådar

Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 273
Senast: Mirre
·
A
Hästmänniskan Hejsan! Skulle vilja bolla lite tankar och funderingar med likasinnade här på forumet! Bakgrund! Jag själv 28 årig elit ryttare...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
37 733
Senast: Lobelia
·
F
Hästmänniskan Hej! Jag är ny här på forumet och undrar om det finns någon som jag som driver inackorderingsstall delvis kollektivt? Jag börjar...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
10 502
Senast: sommartjejen
·
C
Avel Tänkte att jag skulle visa för alla uppfödare här inne vad Heimdal sa på föreläsningen i Västerås på Häst 2006. Tråden är startad med...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
8 680
Senast: Animor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp