Er utrustning *bilder*

R

Ruh

Kan inte ni fälttävlansrtyttare visa upp hur ni ser ut inför en tävling då ni ska rida terrängbanan? :banana:

Sv: Er utrustning *bilder*

Vi ser ut såhär.. Om det nu går att se :D

december_7_2003_20.jpg

Har du möjligtvis häst på Elvesta? Har för mig att jag sett dig och din häst där ett par gånger när jag gått förbi med mina hundar :)
Senast igår gick jag och min syster förbi och kollade på en hopp lektion i paddocken på kvällen..torsdags alltså..Kan det vara du?:D

ja det kan det :D

lyckades du även se när jag nästan ramlade av den andra hästen när han höll på och stannade hela tiden? :o :rofl:

Fan vad kul! Nej vi såg bara när ni red cavallettis..jag tyckte det såg riktigt fint ut då iaf. Hur tycker du att det är att ha häst på elvesta? Har ju haft häst förr och kommer skaffa igen och jag bor ju tio min från stallet ..

ja, min häst var fin hela tiden :) men jag satt upp på en kompis häst och den stannade och hade sig och jag hängde på halsen några gånger, är van att ha häst som hoppar när man smackar på lite extra men denna gjorde inte det....

kan ta resten via pm, behöver inte sno tråden till det

Tackar, detsamma ;)

Både bootsen och frambensskydden är från Davis, har haft dom i över tre år och först nu har kardborren börjat bli lite slö. :)

Som Ponnypappan sa så är det Mirabell, trodde inte att vi var kända :o :p

Aah, har för mig att vi varit på samma ridläger på skogslotten för några år sen!

Nej, absolut inte! Hoppas kunna ta en sväng där ute när jag åker hem nästa helg.:)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Hoppningens världscupsäsong fortsätter med den andra deltävlingen i Helsingfors – och det ska ridas femstjärnig fälttävlan i Frankrike...
Svar
0
· Visningar
54
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Midsommarhelgen innebar ett äventyr till Skåne. Tillsammans med min häst Queen Elisabet åkte jag till Munka Ljungby för att tävla...
Svar
0
· Visningar
95
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter När Emiliano Portale och hästen Future hade avslutat dressyrprogrammet som del av fälttävlan i OS rann det blod från munnen på hästen...
Svar
0
· Visningar
130
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 187
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka