Er bröstsele

T

Tomaten

Ni som har billiga ,riktiga, bröstselar kan inte ni lägga ut bilder på dem när de ligger på er häst. Vart ni köpt dem, vilket pris och hur läderkvaliteten är vill jag ju så klart också veta.

Det är dags för en ny sele nu och jag har surfat runt och tittat på en del runt 3000:- men man ser ju inte läderkvaliteten på bilderna tyvärr.

Tack!:idea:

Sv: Er bröstsele

Vad för häst ska du ha dem till?

Jag tycker en sele för under 3000 kan räcka till en ponny, men kanske inte till halvblod, där tycker jag det behövs en rejälare sele.
rekommenderar gärna Idealselen, mycket sele för pengarna.

Bilder finns överallt här på forumet.

Det är ett vbl.
Personligen har jag fått uppfattningen att runt 3000 kan man få en hyffsad sele även till stor häst...
Ska googla på Idealsele....

Visst finns det bilder överallt här på forumet men det är aningens svårt att hitta dem tycker jag. Samt att alla som har bilder kanske inte har lagt ut dem....

Jag har en sele för ca 3000 kr till mitt halvblod.

2626760010059748183S500x500Q85.jpg

:bow: tack för bilden men jag är ju också intresserad av vart du köpte den och framför allt vad du tycker om den?

Jag är mycket nöjd med den.
Den räcker gott och väl till min lättare körning.
Kvalitén är bra för det priset. Jag har smörjt min sele ganska mycket för att få lädret mjukare.
Jag PM:ar vart jag har köpt den :D

Liknande trådar

Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
683
Senast: Hermelin
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 128
Senast: Kilauea
·
Hästhantering Unghäst… Har en 3,5 åring (blir 4 i juni i år) som jag köpte i somras. En ganska cool valack, inte varit rädd för traktorer...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 045
Senast: Piaff
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Personalen på habiliteringen uttrycker sitt medkännande och tycker synd om mig som har så mycket att rodda med. Och det är verkligen...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
7 997
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka