Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
lsz skrev:Förstår att du blev avskräckt i det läget....
Vad var problemet med din häst och vilken typ av behandling gjorde hästen blockhalt (kiropraktik, akupunktur eller annan behandling ?)
Antar att det inte handlade om massage eftersom det inte kan skada hästarna.
Är även nyfiken på vad veterinären som behandlade hästen efteråt ställde för diagnos och vad din ET hade för förklaring till blockhältan ?
Hoppas att du fick rätt hjälp till slut och att hästen håller sig fräsch i fortsättningen.
Synd om du tappat förtroendet för alla utom veterinärer.....jag tror på en kombination av behandlingar och ett nära samarbete mellan veterinärer, ET, kiropraktorer och massörer.
axel skrev:Min ET från E-tuna fixade min häst som var synbart sned i korset.
Jag hade varit på klinik 3 v. tidigare och diagn. hälta H.B knä. Den blev sprutad och skulle skrittas. Provade efter 14 da´r men kände på en gång att det inte var någon skillnad.
Åkte till E.T. Hästen "knäcktes "till och fick en annan uppsyn. Det var rena Magic. Satt på honom 3 da´r senare och vilken skillnad. Nu var han OK.
Med facit i handen så hade han varit dämpad för att efter detta blev han återigen en glad o vaken häst. Ringde till kliniken o berättade.