Equipes Linnea

R

Rebecca_R

Är den bra?
Den ser verkligen skön ut och är supersnygg :love:
MEn tänkte eftersom att den ändå är billigare än dom andra, är den bra och värd att lägga pengar på, eller ska man satsa på dyrare modellen?

Sv: Equipes Linnea

Nej, det är Linnean jag har. Men det står Expression där på sidan.

Att de är billigare beror på att de har plastbom och de dyrare modellerna har limträ bom.

+ DianaPlusCopia

Linnéan är en modell av expression sadeln fast i kalvskinn, därav att det står expression på kåpan.

När köpte du din?
De har tydligen ändrat bomvidds storlekarna på plastbommarna så att det är som träbommarna. Förut var en 0:a i plastbom bredare än en 0:a i trä bom, men de ska tydligen vara mer lika nu efter årsskiftet tror jag det var. Den som i plastbommarna hette 0:a (normal) heter nu +1.

är det stor skillnad på om det är plast eller träbom då?
Vill ju inte köpa ngt halvdannt:P
Då är det bättre o lägga till lite extra:)

Träbommen blir ju lite mer flexibel. Jag är jättenöjd med min Linnea. Nu har ju tyvärr hästen vuxit ut den så jag måte byta.

Liknande trådar

Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
471
Senast: Fetaost
·
R
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 511
Senast: Raderad medlem 149524
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 471
Senast: Grazing
·
Utrustning I somras skapade jag en tråd om att köpa ridhjälm. Nu försöker jag välja en säkerhetsväst att köpa och det är precis lika svårt 🙈. Då...
Svar
11
· Visningar
878
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka