Equine Essentials

Conversation Piece

Trådstartare
Är det någon som har fått se en fullständig innehållsförteckning där det anges vilka mängder av de olika ämnena som ingår i tillskottspreparatet Equine Essentials? I reklamen påstås att det innehåller precis allt hästen behöver, men t ex anges inte att det innehåller selen. Jag har bett en försäljare om en innehållsförteckning, men det verkar inte gå att få tag på? Jag blir misstänksam.

Senast ändrad:
Sv: Equine Essentials

Har du provat det? Har du luktat på det? Har du försökt få hästen att äta det? (har du försökt vara i samma utrymme som den öppnade flaskan?)

Har du provat det? Har du luktat på det? Har du försökt få hästen att äta det? (har du försökt vara i samma utrymme som den öppnade flaskan?)

Haha! Jag har smakat på juice till människa och tänkte precis på det. Jag antar att man blir tvungen att ge med ingivare. Men jag har som ni förstår inte alls bestämt mig för att prova ännu. Jag vill se en varudeklaration! Kan man inte få det, så tänker jag inte prova.

Vi lämnade tillbaka flaskan vi fick, hästarna matvägrade efter att ha fått det. Och med tanke på att det är en rejäl miljöbov bestämde vi oss för att det defintivt fick vara, eftersom det dessutom har ett mycket tvivelaktigt rykte. Dyr druvjuice, om man tror analyserna.

Vad är det för rykte? jag har bara själv blivit skeptisk pga marknadsföringen, men har inte hört några rykten.

Sök här på forumet och googla, så kommer det upp mycket information och referenser samt länkar till artiklar.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 900
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 700
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Jag planerar att köpa häst eller ha en på foder om något år när jag fått lite mer ordning på min ekonomi. Jag har ridit i princip hela...
Svar
4
· Visningar
1 726
Senast: MiniLi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 934
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka