Equimins - hästvårdsprodukter

Z

zazzabella

Är det någon här som har hört talas om equimins hästvårdsprodukter? Har någon erfarenheter och/eller har köpt något från dom? :cool: Isåfall får ni gärna skriva vad ni tycker om deras hästvårdsprodukter osv.

Tacksam för svar!! :cool:

Mvh / Bella

Jag använder Equimins Flexijoint. Ett ledtillskott. Och är KANONNÖJD.

Jag vet inte om man får säga sånt (isf kan moderatorn ta bort just den här meningen) men det finns en Bukefalist som är återförsäljare ;)

När jag skulle ha tag i Flexijoint så fanns det ingen ÅF nära mig, men det löste sig kanonbra ändå. Jag pratade med 'Bukefalisten' som pratade med Equimin. De (Equimins svenska generalagent) skickade grejerna direkt till mig, men fakturan till henne (eftersom hon år ÅF) och så betalade jag till henne. Väldigt serviceminded!

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 468
Senast: ildiko
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
685
Senast: Svartkatt
·
Juridik & Ekonomi En omöjlig fråga att svara på, jag vet, men jag undrar ändå om någon som kan mer än jag om sådant här vågar sig på en spekulation...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 076
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar