Entömsbett

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare AK47Kalashnikov
  • Startdatum Startdatum
A

AK47Kalashnikov

Någon i detta avlånga land som vet vart man kan få tag på ett LITET entömsbett? :confused:
Jag har frågat i vår lokala hästsportbutik, men där fanns dom bara i 12,5 cm. Och inte visste dom vart man beställde mindre heller!
Jag menar, det är juh inte alla som har hästar som verkligen har stlk 12,5 i munnen...!
Så nu skulle jag uppskatta om någon visste vart man kunde hitta ett i stlk 10,5?

Sv: Entömsbett

Nää, det har jag faktiskt inte tänkt på. :bow:
Jag kanske borde fråga där!
Jag bor väldigt avsides, så jag får väl ringa!

Va?
Fantastiskt!!
Ska ringa dit det första jag gör i morgon!
Tack!! :bow:

40511a1.jpg

Så här ser det ut ungefär!

Det kan vara bra av lite olika anledningar, men man brukar främst ha det för att hästen går snett med huvudet. :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 809
Senast: Lavinia
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 943
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 655
L
Hästmänniskan Hej! Jag skulle vilja disskutera lite om en sak och fråga om tips om hur andra skulle ha tänkt i min situation. Men innan jag skriver...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 269
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka