Jag tror att de hyr ut sommarhästar änDet var rätt stor skillnad i början av 90 talet jmf med två decennier senare .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror att de hyr ut sommarhästar änDet var rätt stor skillnad i början av 90 talet jmf med två decennier senare .
Ja. De kollade inget hur hästen skulle vara. Jag hyrde även gammeltanten 2 vintrar innan jag fick köpa loss henne. Ingen koll då hellerTur att det går framåt och att hästar inte lagligt får stå så längre. Och att folk börjar förstå hur elakt det är
Hamnade i det med att ha häst själv en period. Jobbade periodvis och hästen var med till annat stall de perioderna. Men det var inte rimligt att ordna hästkamrat för treveckorsperioder.
Det gav oss en annan kontakt så på sitt vis var det bra, ägnade mig även mycket åt han de perioderna. Han lärde sig även att vara själv i hagen när man tog ut kamraten vilket kunde vara besvärligt tidigare.Tror inte han for illa av det de begränsade perioderna men det är klart att det beror på individerna hur det går. En annan häst jag har mår illa av att flocken delas i fem minuter - de kan vara extremt olika hur de tar att vara själva.