enormt höga levervärden

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare hafdis7
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 2 469
H

hafdis7

Hej! har min häst nu stående på klinik pga att hon har extremt höga levervärden samt blodfetter. Levervärdet var över 2000 och ska ligga på max 100.

Det jag undrar över är om någon här har haft en häst med så dåliga värden som har klarat sig? mår skit å vill ju inget hellre än att hon blir bra. Kliniken gör ju allt för att rädda henne...:cry:

Sv: enormt höga levervärden

Har aldrig haft en häst med sådana levervärden utan "bara" en katt....
Och det gick tyvärr inte bra :cry:

Håller tummarna att dom lyckas rädda din häst...

Sv: enormt höga levervärden

Hej. Jag hade ett sto med superdåliga levervärden, dom gjorde biopsi och levern visade sig vara kass så hon fick tyvärr avlivas. Hade ett 3 månaders föl vid sidan samt var dräktig :(

Men det var hon, din häst kanske har en annan förklaring och kommer klara sig :)

Liknande trådar

Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
5 007
Senast: Jamtland
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 841
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 741
Senast: Saeta
·
Hundhälsa Hej! Jag skriver detta för att förhoppningsvis få andras synpunkter på vårat problem, men också för att problem ibland blir enklare...
Svar
14
· Visningar
4 559
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka