Enköping 9-10 juli!

Estivuz

Trådstartare
Dax för en tråd!
Jag ska debutera 1*stjärnig där. Pålle har gått enligt planerna i terrängen. Förra året hade vi ju en hel del oklarheter men nu säger samtliga tränare att han absolut är färdig för enstjärnig. Så vi får se till att det går vägen.

Liiite trist dock att jag startar som nummer två, hade gärna velat se några ryttare innan, både i dressyr, hopp o terrängen.

Jaja, efter förra helgens bottennapp i dressyr o hopp i Baståsen kan den biten iaf inte gå sämre.
Så nu har jag tänkt om. Jag ska rida som tusan och "vinna" dressyren och hoppningen. Terrängen är det mins viktiga just nu ;) ;)

Vilka fler bukisar ska dit, o framförallt: Vem vill gå enstjärniga banan med mig på fredagen?

Sv: Enköping 9-10 juli!

Jag och Kamel gör nypremiär i 1* i Ekpg :banana:

Jag kommer säkert att gå banan ngn gång mellan min dressyrstart och hoppningen, tror jag rider som nr. 4.

Jag, mamma, liten brun häst och gul hund kommer med målet att traggla oss igenom den *-iga :D

Rider typ mitt i klassen så jag går nog ingen terräng på fredagkväll. Rider alltid fram minst två gånger inför dressyren och hinner inte gå mellan dressyr och hopp vad jag vet, får väl se när definitiva tider läggs ut. Ska dessutom sova över (jag + mamma + hund ska fördela oss på en volvo kombi och en hästtransport utrustad med campingsäng :angel: ) så jag vill ju ha något att sysselsätta mig med på lördag förmiddag.

Vi kommer! Debuterar Lätt o är lagom nervös (fast det kommer gå bra - det känner jag på mig!) Startar som 10:e ekipage så det blir en tidig morgon.

:):bump::bump:

Planerar A's andra men första för i år lättklass . Får sovmorgon enligt listan :)

Jag och Kamel gör nypremiär i 1* i Ekpg :banana:

Jag kommer säkert att gå banan ngn gång mellan min dressyrstart och hoppningen, tror jag rider som nr. 4.

Är det inte hoppning med 30 min mellanrum? Eller är det senare? Vill du knata med mig i sånt fall? :)a starta ju som nummer två så det blir ju lagom.

Vi kommer! Debuterar Lätt o är lagom nervös (fast det kommer gå bra - det känner jag på mig!) Startar som 10:e ekipage så det blir en tidig morgon.

:):bump::bump:

Vilken tid börjar er terräng, går gärna terrrängbanan med dig om du vill!!! :D

Jär lär ju vara där hela fredag kvällen och kolla på andra ekipake samt hitta nån vänlig själv att gå banan med. Sen åker jag hem för sovmorgon o laddar om.

MEN hur gör man med maten? Jag har ingen större lust att va på plats klockan 7 på lördan när jag rider typ 4. Klart jag ska va där tidigt, 10-11 ungefär, problemenra hästen osv. Men hur gör man med frukost (har uppstallning=) han vill ha 3 kg hö och 2 kg havre så blir han glad. Betalar man extra eller finns det någon snäll bukis som är det tidigt på lördaggen och kan ja han frulle mellan 6-8?
:confused::confused:

Dessutom åker jag själv hela helgen efter STORbråk med mamma. Ska blli såå skönt. Mycket av vårt bråk gjorde att det gick så inte i hel*vete dåligt i dressyren i baståsen. Bottennapp.
Men men. NYA TAG!!!!!!!!!!!!

Är det inte hoppning med 30 min mellanrum? Eller är det senare? Vill du knata med mig i sånt fall? :)a starta ju som nummer två så det blir ju lagom.

Enl ryttarmeddelandet är det samlad banhoppning med start kl 20 på fredag kväll...
Och sen är det banvisning kl 21. Vad jag kan förstå av TR-texten får man inte gå banan innan den visats officiellt :crazy:
Om man nu får gå banan före visningen (vad ska man annars roa sig med i flera timmar??) kan du såklart gå med mig :)

Enl ryttarmeddelandet är det samlad banhoppning med start kl 20 på fredag kväll...
Och sen är det banvisning kl 21. Vad jag kan förstå av TR-texten får man inte gå banan innan den visats officiellt :crazy:
Om man nu får gå banan före visningen (vad ska man annars roa sig med i flera timmar??) kan du såklart gå med mig :)

Så det, väldigt konstigt. Dom borde ha en tidigare banvisning. Typ fyra?
Men men. Bara jag får gå banan är jag nöjd. Pålle ska stå uppstallet också så han blir nog glad av att komma ur på en skritttur där på kvällskvisten, behöver röra sig :) :grin:

Hoppas verkligen de finxar hinder numrer fyra som är in enstjärniga (ett bord) Noll marklinje och sen är det lixom upplyft från marken så man ser kanske 10-20 dm gräs emellan, och så ett par upphållande pinnar mellan. Farligt hinder. Usch. Hoppas det slänger dit en lite stock eller granris eller vad som helst.

Vilken tid börjar er terräng, går gärna terrrängbanan med dig om du vill!!! :D

Jag antar att den är efter er terräng på eftermiddagen. De har banvisning kl 11 (tror jag det var), men jag är inte säker på att jag kommer kunna gå den med mitt startnummer. Jag går GÄRNA banan med dig efter min hoppning! :)

MEN hur gör man med maten? Jag har ingen större lust att va på plats klockan 7 på lördan när jag rider typ 4. Klart jag ska va där tidigt, 10-11 ungefär, problemenra hästen osv. Men hur gör man med frukost (har uppstallning=) han vill ha 3 kg hö och 2 kg havre så blir han glad. Betalar man extra eller finns det någon snäll bukis som är det tidigt på lördaggen och kan ja han frulle mellan 6-8?
:confused::confused:

Om du står på anläggningen så kan jag slänga till din pålle också. Vi sover där och har uppstallning på gården. En eller två att fodra är sak samma :)

Om du står på anläggningen så kan jag slänga till din pålle också. Vi sover där och har uppstallning på gården. En eller två att fodra är sak samma :)

Gud va gulligt av dig!!! :love: Har uppstallning på Nynäs. Yawarro heter hästen, fux, bläs. Fixar en hink havre och hö.
Vi kan väl höras/Ses på fredagen om det? Hur känner jag igen dig? Vilket startnummer har du? :)

Jag antar att den är efter er terräng på eftermiddagen. De har banvisning kl 11 (tror jag det var), men jag är inte säker på att jag kommer kunna gå den med mitt startnummer. Jag går GÄRNA banan med dig efter min hoppning! :)

Du jag tror det är bäst om vi byter nummer så det blir ordning på detta, som sagt jag är på tävlingen hela lördan men det kan blir rörigt. PM! :)

Vi kan väl ta en promenade runt omgivningarna bara? :D:D:D

Pft, och vad ska det där betyda? :confused:

:angel:

Nåja, hästen heter i alla fall Sanibonani. Jag har med mig ett stycke mamma och ett stycke krullig labrador :D

Vad heter Labben? Jag springer fram till honom/henne med en stor kram utbristandes hundes namn "NÄMEN HEEEEEEEJ XXXXX" Blir det bra?

Men ja pmar mina nummar utifall att :)

Liknande trådar

Träning Jag har ett problem med min ena ponny... Har aldrig haft något problem att rida heta hästar. Min andra ponny är väldigt framåt och blir...
Svar
12
· Visningar
1 505
Senast: Lager
·
N
Fälttävlan HJÄLP! Har en helt underbar häst som ÄLSKAR fälttävlan, men jag har ett stort problem... Jag kan inte hålla honom i terrängen! Han...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
10 820
Fälttävlan Det som har hänt är verkligen hel overkligt och kommer att ta väldigt lång tid att ta in det som hänt. Passion var en mycket speciell...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 313
Senast: Maltise
·
Fälttävlan Ska någon annan bukefalist dit? Jag börjar bli riktigt nervös! Ska ju debutera där! Verkar va rätt mycket starter, mycekt...
Svar
8
· Visningar
1 301
Senast: dyrre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka