Enklare NY transport eller lyxigare beg?

Sv: Enklare NY transport eller lyxigare beg?

han hoppade över bommen fram och la sig på sidan i trekanten längst fram och fick bakbenen framför stolpen. för att få loss den måste man dra ur en sax sprint i taket o det går inte att få ur den om stolpen sitter i spänn..

jag litar dock mer på plastgolvet än plyfagolven som finns på marknaden. Det är riktigt rejält tjockt! Och har livstids garanti!

Åh, vet du vad den hamnar i för prisklass då?

/Rea, på jakt.

Menar du Henran? :)
Jag får den för 59 000 kr. Då är det en 08:a med kombiramp, rullgardin, mjuk mellanvägg, tacklucka, sommar- och vinterdäck. :d
Vägs in i den vikt jag önskar.

Vilken av värmlandsvagnens modeller har du?
Jag tyckte tidigare att värmlandsvagnen var dåligt, men har nu börjat att titta på de nya modellerna och de verkar trevliga.

Är inte det samma vagnar som Cheval? De jag sett verkar bra i alla fall.

Vilken av värmlandsvagnens modeller har du?
Jag tyckte tidigare att värmlandsvagnen var dåligt, men har nu börjat att titta på de nya modellerna och de verkar trevliga.

vi har den röda i glasfiber.. kommer inte på just nu vad detn heter..

Just nu står jag i valet och kvalet mellan några släp, som ligger i samma prisklass.

Thule Horseline - ny 07:a. Hård mellanvägg (vill helst ha en mjuk).

Böckmann Esprit eller Premium - ny 08:a. Lite större än Thule. Mjuk mellanvägg. Försäljaren av dessa ligger dock några timmar från där vi bor.

Thule Star Safir - beg 06:a. Endast använd ett fåtal gånger, superskick. Mjuk mellanvägg mm.

Hur skulle ni ha gjort? Visst känns det lyxigt med en helt NY transport. Men är det kanske bättre att satsa på en begagnad lite mer påkostad modell??

Kolla med återförsäljaren om dom inte kan fixa mjuk mellanvägg, antingen hel eller delvis mjuk. Jag har för mig att det går att fixa mjuk mellanvägg, men visst jag kan ha fel.

Om inte så är det enkelt att fixa det själv, om man vill ha en hel mjuk mellanvägg eller bara en bit upp.

Liknande trådar

P
Utrustning Va hos en återförsäljare igår o kollade på hästtransporter. Är mest inne på en Star (han har mest såna oxå). Tänkte ju först köpa en...
2
Svar
33
· Visningar
4 991
Senast: MischaMir
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar