Sv: "Enkelt" husdjur?
Är du rädd för alla sorts fåglar? kinesisk dvärgvaktel är nog ett av de roligaste djuren jag haft. Och jag har haft många olika annars är mössen roliga tycker jag. Titta i mustråden!
KL
Jag kan ju informera om att jag har stor fobi för fåglar. Så det hade aldrig gått!
Och råttor är jag lite rädd för...det är något med den där svansen som är lite läskig. Jag tror inte att det skulle vara några problem med allergin, för det är BARA katter jag inte tål.
Jag har börjat kolla lite närmre på hamstrar faktiskt. Små, söta och man kan ändå "umgås" med dem. Jag bor väldigt litet, 30,5 kvadrat, så några stora burar har jag inte heller plats med. Vill ju inte trycka in djur som behöver stort utrymme, i någon liten bur, bara för min egen skull.
Tack för alla svar förresten! Jätteroligt att så många ville komma med tips och åsikter!
Är du rädd för alla sorts fåglar? kinesisk dvärgvaktel är nog ett av de roligaste djuren jag haft. Och jag har haft många olika annars är mössen roliga tycker jag. Titta i mustråden!