engelskt tagentbord f;r mig h'r p[ buke

sweep

Trådstartare
n'r jag ska skriva h'r nu s[ blir det som ni ser lite galet..
Men det ar inte sahar pa msn utan bara nar jag skriver har pa buke. vad har blivit fel och hur fixar jag det?

? tog tid att hitta :rofl:

Sv: engelskt tagentbord f;r mig h'r p[ buke

nu har jag hittat en sida till dar det ar engelskt. och det ar en sida som ar uppbyggd pa samma satt som denna ungefar.
sa felet ligger nog i typ av sida/uppbyggnad.
men hur loser jag felet??

I kontrollpanelen finns det ett val att ändra språk...

som jag sa så fanns felet på buke, på mulen, på sidor där man ska skriva in text i "rutor", osv

alltså inte bara buke upptäcke jag ju som du ser i mitt andra inlägg.
och nej jag hade inte ändrat någon på ALLA dessa sidor (den ena är en vanlig sida)
utan något blivit galet med min dator och sidor som var/är uppbyggda på ett visst vis.

men nu är det som vanligt igen

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 232
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 392
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 647
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 490
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar