Engelska fullblodsttråden 9

Sv: Engelska fullblodsttråden 9

:love: :love: :love:

Fina, Underbara Chiloé! Har aldrig ridit henne faktiskt, men jag har tömkört henne och kände hur jag någon gång skulle vilja sitta på...

Du har väl sparat/sett bilder från när hon löpte? finns en del fina :D

C har skickat några bilder på henne, men det var bara en 3-4 st. Om ni har fler på henne får ni jätte gärna dela med er :love:

Sigge (?) såg jättetrevlig ut o lämplig ålder...Men Tage :love:
Ska kolla på några till, hade ju inte direkt planerat att titta på en sån "gamling" :p
Kan du inte berätta mer om honom ? Vill ju veta allt :bow:

Jättefina hästar ni har !

Alla dom har jag :D
Okej, jag är vän med henne på fb så jag ska kolla hennes bilder :)

Jag är så lycklig!!
Idag blev PK friskförklarad! Han fick springa på gången och veterinären konstaterade att han var pigg och ohalt både i skritt och trav. - Vilket han inte riktigt borde va om det är en fraktur.
In på röntgen, inget syntes. Tog ännu fler plåtar för att verkligen vara säkra men vet kunde inte se någon spricka eller fraktur hur mycket hon än "försökte".

Mycket märkligt!

Summa sumarum tror vi att det handlar om ynklig och känsligt litet(stort) fullblod som förmodligen trampat på något och fått en inre blödning/blåmärke och haft jätteont.

Är skodd med ringsko och sula, ska få gå ut sjukhage imorgon med en kompis!
Känns verkligen fantastiskt. Jag är så glad att jag vill gråta. Hade sett framför mig boxvila hela vintern och med lite tur att vi skulle ut på promenader i april...
Så nu har jag iaf en frisk häst. Det har varit riktigt tungt den här hösten men nu ser jag det klassiska ljuset i tunneln!

:bump:

HAHA ja snacka om liten värld!!!! Så himla kul å kunna följa hästar man gillar från banan :p:D

ohpus1: Tinker också?! Buketräff (fika med Cassie) ?! :D

Estivuz: :banana: bra nyheter!!!

*kl*

Måste få presentera min nya lilla dam!

EC796518-E630-4A64-9B6C-B65C0594F4C2-162-00000008E4EF6536.jpg

Inte världens bästa bild men det kommer fler. Är verkligen glad över denna lilla häst som är så fin och förhoppningsvis infriar mina höga förväntningar i framtiden ;)

F-09 e. Black sam Bellamy ue. Hector Protector uue Green Desert

Kan inte säga det tillräckligt men är verkligen glad att hon står i mitt stall :D

åh vilken fin blick!! :love:

namn? historik osv? (du vet väl att det är förbjudet att bara slänga ut bild :mad::p)

hur länge blir du kvar?

jag har utsläpp klart ca 9... å sen börjar jag jobba 11... slutar 15 typ!

Ska försöka komma så tidigt som möjligt på fm,.sen måste jag åka senast 17 ca .
Funkar det ? :-)

kanske!! Vi får höras!!

Ska du prova TT också? Ska rida honom imrg :D Aldrig ridit honom förut så det ska bli kul, han e söt! :love:

kanske!! Vi får höras!!

Ska du prova TT också? Ska rida honom imrg :D Aldrig ridit honom förut så det ska bli kul, han e söt! :love:

Japp det ska jag :-) Ska försöka hinna prova honom först. Passade Källse bäst innan lunch.

Vill se bilder imorgon ! :-D

Gullig TT!! Testade mig i början men tog en tillsägelse å sen var han riktigt fin!!

Liknande trådar

I
Avel Japp, nu är det bestämt att Iza ska betäckas i år igen efter mkt funderande. Hon betäcktes fyra gånger förra året(Okeanos) utan...
Svar
4
· Visningar
1 323
Senast: izadora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka