Engelska fullblodsttråden 9

Sv: Engelska fullblodsttråden 9

KL

Världen är väldigt liten.
Satt på trappan och åt frukost några veckor sedan med min kusin (som jag inte träffar särskilt ofta och som absolut inte är någon hästmänniska). Hamnade på ämnet "rid- och hästrelaterade skador" och hon berättade om sin väninna och dennas pappa som båda ridit häcklöp och båda skadat sig rejält.
Jag insåg ganska fort att jag faktiskt har ett foto på väninnan på sovrumsväggen - när hon rider min förste pålle till seger..

Nu är jag lite efter här, men min är strax över 170.

Den högra på bilden. Resten är för övrigt också fullblod, och mittenhästen är högre i manken än min, men inte så grov som min.
254778_144155775668253_6156542_n.jpg

Jo, han är rätt stadig. :)

Ja, det gjorde vi, fast detta är från 2011! Men tack ändå!

Vi gjorde "indianmått" på just den hästen förra helgen, jag tror minst 5 cm till, kanske 10. :o

mums :d ser väldigt trevligt ut.

Nu kanske jag har snurrat ihop det. Var hon dräktig eller har jag hittat på detta? :crazy:
alltså, inte för att hon ser dräktig ut... men jag har som sagt fått för mig det

Mitten på maj:-) ska bli spännande att se vad som kommer ut:-) hoppas på ett sto den här gången:-)

Du har helt rätt för dig:-) hon är dräktig med Cosmeo:-)

REbecca hon är så fiiiin:love::love::love:

Rebecca och jag ska vaka ihop då min pälskling oxå är dräktig med BH Zack! Och både Z o Julie ska ha samma datum, skiljer nån dag bara ;) FAst vi kommer ju vaka i olika delar av landet.... Måste kolla upp det där med övervakning via internet....

Har varit på återbesök på kliniken idag med min treåring.
Han är friskförklarad och såg fin ut. Reagerar lite grann på böjprov på det bakbenet där han har en gammal skada dock. Inte mycket men vet tyckte jag skulle sätta igång och bygga upp honom och sedan komma tillbaka om 3 månader.
Han var helt fin på det andra bakbenet som han var riktigt halt på förut.

Ska bli kul att äntligen komma igång. Han hade gått upp 18 kg också. Iaf åt rätt håll! :angel:

Liknande trådar

I
Avel Japp, nu är det bestämt att Iza ska betäckas i år igen efter mkt funderande. Hon betäcktes fyra gånger förra året(Okeanos) utan...
Svar
4
· Visningar
1 323
Senast: izadora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka