Engelsk översättning

elifet

Trådstartare
Hej!
Håller på och försöker skriva lite om mig själv för att kunna söka jobb utomlands och tänkte kolla om någon har lie koll på vad man skulle kunna översätta "hästskötarexamen"/ "diplomerad hästskötare" till? eller liknande.
Kan väl också passa på och kolla lite om det är någon som varit utomlands och jobbat med hästar om du har något tips? Jag undrar också lite om hur man ser på svart/vitt jobb? Antar att svart är vanligast, är det någon idé att leta efter ett vitt? Finns det något nyckelord i annonser man bör leta efter?

:):):):):)
 
Sv: Engelsk översättning

De som utfärdar diplomet borde ha någon färdig info på engelska. Har du kontaktet dem och frågat?
 
Sv: Engelsk översättning

Tack så mycket, önskar fortfarande fler svar dock. Några måste ju ha varit utomlands och jobbat??Nej jag har inte kontaktat ridsportförbundet, tänkte om någon visste men det får bli nästa steg om ingen vet :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 068
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
25 563
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 693
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 064
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stallpaddar mot svullna ben
  • Dressyrsnack 17
  • Köp av häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp