Enbets-VM 2006

P

Primadonnan

Hej hej!
Här kommer en hälsning från Team Andersson.

Vi kommer att satsa inför VM i Italien 2006, konkurensen är tuff, men det ska den vara!

Ni kommer väl och hejar på alla svenska tävlingar?! :)
images

Bild på vår VM häst Primadonna, och här kommer en på vår andra VM häst Passus:
images

Ha de gott! //Team Andersson

Sv: Enbets-VM 2006

Självklart skall det hejas på tävlingar, tyvärr så är det inte så många tävlingar än... Får vell se om det kommer fler... Lycka till under nästa tävlingssäsong...

Självklart kommer jag att heja på alla svenskar inför VM. ska dessutom göra mitt bästa för att ta mig ner till Italien och heja även på plats.
Enligt min åsikt är enbeten roligast att titta på.

nej tyvärr inte, men får hoppas det kommer in fler tävlingar!
Tack tack!
//team andersson

Vad roligt!
Vi svenskar kan behöva allt stöd vi kan få, har ju lite att försvara (3 lagguld) :)
Tycker också att enbeten är roligast (groom i team andersson) att titta på, tror det beror på att det är en som enorm konkurrens där!
I 4-spannen har vi ju bara 3 svenskar, och i paren inte så många fler...

Ja, det blir ju mer spännande när det är många i klassen.
Vad tror du om era chanser att komma med till VM då? Som sagt konkurrensen är ju stor.

hej hej!
tror att vi kan kämpa om platserna likaväl som de andra i spetstruppen, men man ska ha en del flyt på tävlingarna också!
Vi ska iaf ge dem andra en värdig kamp:D
//Groom team andersson

Hoppas att det går bra för er och lycka till:) Fast just nu känns det långt till tävlingssäsongen.

Saknade er på första landslagsträningen. Det är dags att börja träna nu annars kommer vi andra ha ett försprång.;)

Laholms jätte stora fina ridhus. En helg i månaden, nästa tillfälle 28-29 jan

Ok, jag var där och tittade lite på förra träningen. Vad kör du för häst? Bra att veta så att jag känner igen dig nästa gång. Kör du från Stockholm varje gång?

//Ella

Jag kör från stockholm och jag kör en hollänsk häst med fyra vita strumpor och bläs.
/M

Vi ligger redan i hårdträning.
Massor av snöträning, intervallträning och backträning m.m. har det blivit av nu på sistone. Var lite väl för kallt förra landslagsträningen, men hästarna har inte precis lov:D

Kallt??? Men det är klart det är skåningar vi pratar om... :D Men miamiamia det är vell bra om de inte är med och tränar så du har ett stort försprång??? :smirk: :)

Just precis, för kallt. Vår ena häst är fruktansvärt tunnpälsad och laholm är inte det varmaste stället i Sverige precis.
Nu, detta året, det är nu som försäsongen och hårdträningen börjar seddu.

verkar ju lite väl att skylla på kylan;) . Min häst har oxså sommarpäls och någon vidare kyla var det ju inte att tala om. Troligen kommer januariträningen att vara mycket kallare. Det finns ju bra täcken med hals.
/M

:banana: :banana: Det är klart att i hejar på er:banana: :banana:
:bump: Lycka till:bump:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 463
Senast: ii-ssa
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 959
Senast: Mia_R
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 953
Senast: valpköpare
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
979
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka