Ena kulan större än den andra?

BallsOfSteel

Trådstartare
Nu kommer jag med en "hej kom o hjälp" mig tråd där jag kommer att ställa en sjuk fråga men jag vet inte.. haha :D

Kliade just min hund på magen och jag har aldrig tänkt på detta, men min hunds pungkulor är olika stora, andra är typ miniliten och den andra är typ stor och avlång, jag skämms för att jag skriver denna tråden men jag vill verkligen veta om detta är normalt :o *skämms*

:rofl:

Sv: Ena kulan större än den andra?

Om de är olika stora är det vanligaste att en är förstorad, det kan då beror på tex en testikeltumör ettler en kronisk inflamation... Jag skulle nog vilja få dom ultraljudade eller iaf kollade av vet om det var min hunds... Kan ju dock vara så att han från födseln har en förliten testikel och en normalstor... Vill inte skrämmas men det kan vara något och då är det ju bra att hitta det tidigt och kastrera så är det ur vägen sedan!

Mja det lät nog som en bra idé, men säg på en normal hund, hur ser testikel ut då? Så jag kan jämföra tänkte jag :o

Hihih..Måste bara säga att jag diggar ditt passande nick!
:D:rofl:

Har inget bra svar på din fråga annars.
Jag överlåter det till nån som vet.
Var bara tvungen att uppmärksamma dig på detta. ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 026
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Hej! Postar här för första gången pga att jag har väldigt mycket ångest. Jag och min partner har pratat om hund i många år ingen av oss...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
11 063
Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
460
Senast: Redfox
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 405
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka