Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då börjar väl jag då
Jag undrar hur ni andra gör nu när vintern varit så otroligt mild med träckprov? Tar ni ett redan nu eller väntar ni ett par månader? Jag fick höra att tar man ett träckprov redan nu så kunde de vara missvisande, är det så?
där jag står vill dom andra avmaska utan träckprov, dom vill avmaska med ett preparat som "tar det mesta".
jag vill egentligen inte avmaska utan papper på vad dom har om dom har nåt. Men vad jag säger om det tar dom inte till sig...
Är det ok att avmaska så där bara eller är risken stor för resistenta maskar då?
där jag står vill dom andra avmaska utan träckprov, dom vill avmaska med ett preparat som "tar det mesta".
jag vill egentligen inte avmaska utan papper på vad dom har om dom har nåt. Men vad jag säger om det tar dom inte till sig...
Är det ok att avmaska så där bara eller är risken stor för resistenta maskar då?
Jag flyttar mina hästar till nytt stall 1 april. Tänkte köra kolla masken nu i månaden men det slog mig att de kanske bör komma på plats och "möta de nya bakterierna" innan man kollar av masken? Hur hade ni gjort?