I natt har jag ännu mer molvärk i magen. Aj aj. Ännu ingen mens. Jag gjorde ett graviditetstest igår (BIM -1) som inte visade något tydligt, syntes dock ett ytterst svagt streck (knappt synligt) som nog var ett spökstreck. Har för mig att jag sett liknande streck tidigare cykler när jag provat.
Jag tror/hoppas ju att jag är gravid varje cykel pga olika diffusa symtom (typ är inte brösten lite mer ömma, är jag inte lite yrslig/illamående etc) men denna gång har det uppkommit för mig helt nya (och tydliga) symtom. Molvärken! Jag har aldrig haft såhär mycket molvärk flera dagar innan mens tidigare. Värken finns både på dagtid och kvällstid, men är värst på nätterna. Jag vaknar ju av smärtan och kan inte somna om, har aldrig varit med om det tidigare. Jag har även direkt efter orgasm fått (vad jag antar är) riktiga kramper i livmodern - som rejäl mensvärk det med. Andra nya saker är att jag vissa dagar har varit extremt kissnödig, haft flera hugg i vänster sida av magen samt varit väldigt trött (vilket dock kan ha förklarats av pollen). Jag har haft betydligt mildare PMS än vanligt, men det är ju mer diffust och kan lika gärna vara inbillning eller bero på andra omständigheter.
BIM är idag. Skulle också kunna vara imorgon, tror appen räknat ut att jag hade ägglossning en dag tidigare än vad jag egentligen hade. Vi får se om molvärken betyder nåt, eller om det helt enkelt är ett nytt symtom som kan tillhöra normalvariationen i min cykel...