En tråd för oss som väntar föl 2008

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Mitrolle
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 636
  • Visningar Visningar 201 254
Sv: En tråd för oss som väntar föl 2008

dax för att puttas upp lite..

Nora på sitt 113 dygn..

16492095.jpg

Idag kom svaret på blodprovet för dräktighet+levande foster.
Positivt var det!!!:love::bump::banana:
142 dygn dag.:):love:

:bump: Grattis!!

Ska själv ringa vet på tors-fre om en tid, på fredag har min brutta gått 118dygn. Så jag ska kolla detta med virusabort oxå samt blodprov lr rektalundersökning.

Stort grattis!!
Min tant ligger alldeles efter din, hon är på 136 dygn idag och har också ett litet levande foster i magen. :banana::banana:

Tack så mycket. Jag har hunnit lugna ner mig eftersom jag fick mitt svar förrförra veckan, men första dagarna skuttade jag runt på rosa små moln. Hur är det med din kuse nu, hon hade väl lite problem med maten för ett par dagar sedan eller mins jag fel :confused:

Förlåt, den bilden blev ju alldeles för stor, ska försöka lära mig hur man gör bilderna mindre :o

Jag ska försöka komma på hur man gör. Skickade iväg en ny tråd där jag trodde jag hade lyckats men dom blev precis lika stora :o. Måste nog gå en kurs tror jag

om du ändrar det i din dator innan, typ i paint eller så:P så förminskar du den där och sprar den:p sen kan du lägga ut den.. så gör i alla fall jag:P

Har photoshop och jag fattar inte riktigt hur man gör, men ska försöka klura ut det till nästa gång jag ska lägga in bilder. Tack för tipset :bow::bow:

Hon mår bra nu och benet är inte svullet eller varmt längre.
Hon äter lite bättre igen men skulle fortfarande önska att hon ville äta mer.
Men hon var ju svår med maten redan innan dräktigheten.
Hon tycks tro att det gräset som fortfarande finns i hagen innehåller det mesta hon behöver,att hon har hö på fri tillgång lockar inte lika mkt.:crazy:

Okej men så kan det kanske vara, vet att när min gick på gräs så rörde hon inte höet, gräset va ju mycket godare:D

Men du ska se att det kommer ordna sig till slut:D

Hej allihopa. Undrar om någon vet hur mycket ett blodprov för att få veta om hon är dräktig kostar??;)

Liknande trådar

Avel Jag har kikat runt lite på hingstar för lite framtida intresse, har ju en 3-åring som kommer betäckas om ett - ett par år, och har...
2
Svar
20
· Visningar
2 411
Senast: Sara-Ida
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka