En stor applåd

mysko

Trådstartare
för Gunnar som nu fixat Buke :banana: :bump:
:bow: :bow:

Det verkar som om det är jag som är först här.

Nå Bukefalsiter hur har ni klarat av att vara Bukelösa??

Sv: En stor applåd

Fy fan vad jag har haft mycket tid över! :D Och vad har jag har haft tråkigt på jobbet... :crazy:

UNDERBART att det är uppe igen! :bow:

Kan dock inte låta bli att undra vad som hände?

Äh, vi har ju haft mini-buke, så det har inte varit SÅ hemskt :D

tassetass: Buke blev hackat.

*Instämmer i applåderna!* gunnar: :bow:

Själv har jag klarat av Bukelösheten med att retas med mina folkpartivänner.

Vad innebär anställningstrygghet för en folkpartist?
- Oidentifierbara Ip-nummer!

Det har varit tungt;) , men Gunnar har ju dragit igång den äldre versionen av chatten så där har jag bosatt mig.

Hejja Gunnar:love: !

Håller med en riktigt stor applåd till Gunnar :bow:
Det där med att klara sig utan buke har varit svårt. Det har varit trist på jobbet och bara några få att fråga om saker man undrar över. Jag vet inte hur många ggr/ dag jag gått in på buke bara av gammal vana och snabbt kommit på att det är ju någon :devil: som hackat det :mad:.
Det är en massa trådar som försvunnit men det värsta är att jag hade endel pm som jag fått av trevliga personer som jag nu inte vet vilka det var :crazy:

Senast ändrad:

Visst är det underbart att se Buke o alla underbara människor igen,

TACK GUNNAR :bow: :bow:

Fast det är lite tråkigt med alla inlägg som är borta o lite annat smått o gott :angel: :cry: :cool: :o

Jag saknar också massor med pm :(

Jag har ingen aning om vad som hänt och länken funkar inte när jag är på jobbet. Kan man få en förklaring?

Liknande trådar

Fordon Min man och jag planerar att köpa en campervan/plåtis framåt hösten och har börjat spanat lite mer seriöst på annonser nu de senaste...
Svar
5
· Visningar
630
Senast: Pegasus63
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 697
Samhälle Alltså TV2 Danmark :bow: Först Helgstranddokumentären som var ett superviktigt projekt i sig, men nu detta. Jag skulle jobbat i...
2
Svar
38
· Visningar
3 179
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 396
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama