En sekund, en bil. RIP Aiko 2010-2014

Sv: En sekund, en bil. RIP Aiko 2010-2014

Men nej! Så otroligt ledsamt... beklagar er stora förlust. *kram*

Jag är så himla ledsen för din skull! Usch vad det högg i hjärtat när jag läste rubriken. :(

Beklagar.

Mina hundar rymde en natt och jag var så säker på att jag skulle behöva åka och leta i dikena efter dem. Tack och lov kom den ena hem själv och de andra två plockades upp av bilister. Då hade den ena hunden först sprungit ut framför en timmerbil, och sen vänt och ut framför han som plockade upp henne *ryser*

Sitter på jobber med tårar i ögonen efter att ha läst detta. Jag beklagar verkligen! :(

Varma kramar!

kan bara beklaga det är så sorgligt när man forlorar sina vänner så:( sitter själv med en älskad vovve som vi inte vet om vi får behålla :(

Men åh!

Jag blir alldeles förstörd. Min lilla hund har precis också blivit överkörd, men han är så liten att han klarade sig, han hamnade mellan hjulen och verkar nästan helt oskadd(ett litet sår vid ögat bara), men jag känner mig lite chockad

Kram till er jag tänker på er och är så tacksam att min verkar okej.

Liknande trådar

Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
655
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 538
Senast: fixi
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
960
Senast: igbest
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 308

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka