@Blueberry synd att jag bor åt fel håll, Gissa hade gärna lek ihjäl pojkarna annars.
Åh, de hade älskat det!
(Vad roligt det är att vi har en ganska stor dp-maffia här på buke nu för tiden )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Blueberry synd att jag bor åt fel håll, Gissa hade gärna lek ihjäl pojkarna annars.
Åh, de hade älskat det!
(Vad roligt det är att vi har en ganska stor dp-maffia här på buke nu för tiden )
Gissa hade också älskat det,hon har inte sett en pinne sen hon flyttade från uppfödaren, hennes kompisar är ju frallor en o annan mops och så tunga bulldoggar.
+ grannens retriver tik.
Jag lovar att Kakis är snäll!
Och vi ska till Stockholm under lucia och har ingen hundvakt. Ska hänga med kompisar som bor på Kungsholmen i några timmar, om ni har lust att låna Billy och Ivan är det fritt fram
Jag lovar att Kakis är snäll!
Och vi ska till Stockholm under lucia och har ingen hundvakt. Ska hänga med kompisar som bor på Kungsholmen i några timmar, om ni har lust att låna Billy och Ivan är det fritt fram
Men hallå, vi på Gärdet då?
Vill Ladda rasta två dvärgpinschar under dagen, menar du?
Hähähä.
Javisst. Vi ska jaga på lördagen, dom är hjärtligt välkomna
Billy har väl en del jaktinstinkt?
Haha, det kommer sluta med att ni får jaga Billy. Antagligen med fisknät eller håv...
Han är en duktig spårhund i alla fall, tror dock inte att en endaste fullt utrustad jägare skulle ha en chans att hänga med i hans tempo
Herregud vilken pina... Förstår inte hur du har kunnat ha tålamod med detta så himla länge faktiskt. Jag hade blivit helt rabiat efter ett tag.
Bara en tanke, har ni använt er av tidningspapper i rumsrenhetsträningen? Hur har det fungerat? Vissa säger ju att "gå på tidningen" är ett steg i träningen som kan förlänga processen, men i ert läge har det väl pågått plågsamt länge ändå. Vore kanske skönt att han kissar på tidningen istället för på mattor/täcken.
Som det skall vara så skjuter du dig själv och inte hunden.. och där råkade mattan illa ut en tredje gång idag. Idag har jag faktiskt rytit ifrån ordentligt, två gånger i rad men det stoppar honom inte från att sätta sig ner en tredje gång.
Om ni läser i nyheterna i morgon om en ung kvinna som rotat fram ett gevär och skjutit sig själv i huvudet i norra Roslagen så vet ni vem det är. Eventuellt finns då också en kissande dvärgpinne som behöver adopteras.
Jag hade blivit galen på riktigt. Typ så galen att jag kastat ut hunden genom fönstret eller så... Herregud, vilken påfrestande tillvaro.
Du har ju typ provat allt utom att bli arg (om vi bortser från de senaste två gångerna), så jag tänker - kanske dags att prova att bli arg?
*hukar mig*