en liten fråga

Sofiee

Trådstartare
hej jag har en chow hanne på 9 år. har haft honom i 3 år nu (:love:) och har en lite fråga.. när jag och min sambo är ute å går en promenad så kan han helt plötsligt springa framför benen och sen sakta ner oss för att sen sätta sig å gnälla lite.brukar då fråga han vad vill du (men så där fjantig röst man kan få) och klia lite på honom. när man har gjort det brukar han ställa sig upp och forsätta att gå. då han ej är lätt och läsa av så vi undrar lite på den frågan. är det någon som vet vad han vill oss när han gör så..
// Sofie

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 711
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 318
Senast: Hellhound
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 725
Senast: Anonymisten
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en hund (Terrier Brasileiro tik på ca 2 år) som sedan hon var ca 3 månader uppvisat symptom på allergi...
2
Svar
23
· Visningar
2 698
Senast: Sandora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar