En länk!!

Z

Znozan

Söker med ljus och lyckta efter en länk till
Roslagsvagnen. MEN JAG HITTAR INTE!!!!
Någon här som har den??

Kramar på er alla!!!!!

Mjo, det har jag. Men hjulen är kaputt, så jag behöver nya. Och blev tipsad om att Roslagsvagnen kan har sådanna hjul jag vill ha. MASSIVA!! Inget mes.....

Tack Dragonfruit!! Höll på att få gråa hår..... :smirk: :D

Okej då förstår jag. Jag trodde att du skulle köpa en till vagn, värta lyxen i så fall.. :D

Det vore något va!!!!! Näääääää du, ingen miljonär här inte.
Men vet en dag kanske....... :D

Nä mitt projekt just nu är att starta upp en liten hästbutik. Vi får se hur det kommer att gå.

Jo jag läste det på shettisforumet. Vad kul! Det skulle jag också vilja göra nån dag men först ska jag utbilda mig till hovslagare. Hade du tänkt sälja vagnar och sånt också?

Jepp!!
Har även hittat en snubbe som bygger på beställning. Inget är säkert än, men han letar verkstad som han kan hålla till i. Så håll tummarna!!

Liknande trådar

Dressyr Jag hittade en litteraturstudie med ovanstående titel, lite äldre så jag kan inte förstå att jag tidigare helt har missat den...
2
Svar
35
· Visningar
3 086
Senast: Badger
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
843
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 270
Senast: LinnK
·
Skola & Jobb Jag är alldeles för trött i huvudet för att fatta riktigt vad som gäller. Jag tänkte söka in till lastbilschaufförslinjen på Komvux och...
Svar
10
· Visningar
776

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka