En länk!!

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare Znozan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 229
Z

Znozan

Söker med ljus och lyckta efter en länk till
Roslagsvagnen. MEN JAG HITTAR INTE!!!!
Någon här som har den??

Kramar på er alla!!!!!

Mjo, det har jag. Men hjulen är kaputt, så jag behöver nya. Och blev tipsad om att Roslagsvagnen kan har sådanna hjul jag vill ha. MASSIVA!! Inget mes.....

Tack Dragonfruit!! Höll på att få gråa hår..... :smirk: :D

Okej då förstår jag. Jag trodde att du skulle köpa en till vagn, värta lyxen i så fall.. :D

Det vore något va!!!!! Näääääää du, ingen miljonär här inte.
Men vet en dag kanske....... :D

Nä mitt projekt just nu är att starta upp en liten hästbutik. Vi får se hur det kommer att gå.

Jo jag läste det på shettisforumet. Vad kul! Det skulle jag också vilja göra nån dag men först ska jag utbilda mig till hovslagare. Hade du tänkt sälja vagnar och sånt också?

Jepp!!
Har även hittat en snubbe som bygger på beställning. Inget är säkert än, men han letar verkstad som han kan hålla till i. Så håll tummarna!!

Liknande trådar

Dressyr Jag kan inte hitta någon ”planer och mål för 2024”-tråd, annars hade det varit roligare att fortsätta i den men om någon annan hittar... 2
Svar
28
· Visningar
1 887
Senast: Hedwig
·
Bukefalos Är det jag som gör fel eller …? Jag brukar använda den här när jag ska skicka ett inlägg till nån men de hamnar alltid på fel ställe i...
Svar
7
· Visningar
347
Senast: Gunnar
·
Bukefalosnyheter Under trådrubriken inne i varje tråd finns prefix samt vem som startat tråden och när det gjordes. Jag har nu även efter det lagt till...
Svar
14
· Visningar
836
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jag skulle vilja ha ett nyckelband med sådant brytspänne i nacken som öppnas om man fastnar eller någon rycker tag och försöker sno det...
Svar
3
· Visningar
362
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka