Det måste vara någon som har stulit Lilleman och gett oss en kopia, för detta liknar ingenting annat
Förra Lilleman var ganska tyst och försiktig, kunde bralla ibland men inte så jätteofta. Han kunde tjura och vägra lyssna på vad man sa osv.
Nya Lilleman kvittrar..strålar..skuttar omkring och är en väldigt glad pojke!
Det bara lyser om honom på något vis.
I en vecka har det varit så här, trodde först att det var julklapparna men insåg att det började redan innan julafton.. dessutom fick han inga "WOW-julklappar" i år.
Jag och sambon har stått som frågetecken men naturligtvis varit väldigt glada över förvandlingen.
Kunde inte hålla mig idag utan var tvungen att fråga vad som hänt.
såhär såg han ut.. sen så bröt han ut i fågelsång igen
"Men hallå.. får man vara lite glad över att man ska få ett syskon eller? Dessutom är det dags att vi börjar fixa till det lite mera syskonaktigt här hemma *asg från mig* Ni har inte ens ställt in en säng. Ska jag behöva göra allt själv eller? Det är ju _bara_ 3 månader kvar. Ni är ganska lata, vet ni om det?"
Efter en timme kom han tillbaka in i köket och undrade om jag inte kunde lägga mig på soffan så han fick försöka känna om det sparkade
Jag kunde aldrig ens drömma om att han skulle bli så glad över ett småsyskon.. det har ju varit lite delade åsikter om ett syskon till, innan jag blev med barn.
Var bara tvungen att dela med mig lite av min glädje

Förra Lilleman var ganska tyst och försiktig, kunde bralla ibland men inte så jätteofta. Han kunde tjura och vägra lyssna på vad man sa osv.
Nya Lilleman kvittrar..strålar..skuttar omkring och är en väldigt glad pojke!
I en vecka har det varit så här, trodde först att det var julklapparna men insåg att det började redan innan julafton.. dessutom fick han inga "WOW-julklappar" i år.
Jag och sambon har stått som frågetecken men naturligtvis varit väldigt glada över förvandlingen.
Kunde inte hålla mig idag utan var tvungen att fråga vad som hänt.
Efter en timme kom han tillbaka in i köket och undrade om jag inte kunde lägga mig på soffan så han fick försöka känna om det sparkade
Jag kunde aldrig ens drömma om att han skulle bli så glad över ett småsyskon.. det har ju varit lite delade åsikter om ett syskon till, innan jag blev med barn.
Var bara tvungen att dela med mig lite av min glädje