Japp, en 8 månaders svart galning har jag här hemma.. Hon är fortfarande helt utslagen! :D

Höll på att skrämma livet ur en tant på 80+ uppe i tvättstugan för ett tag sen :o

hehe! i den åldern är dom ju så hiiiimla JOBBIGA! inte som vanliga valpar om man säger så.. ;)

hehehehe...vem är det som bestämmer :angel: :D
Jag gillar din dialket just när du säger "Schluuta"...nu fick jag hemlängtan till norr hehe

haha, det e typ diesel som e ute o går me mig! :D Men har en ny film från idag som är lite bättre o där han e lite lugnare :) Får se om jag lägger upp den..

o min dialekt vet jag ingenting om, vilken dialekt föresten? :angel: :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Snälla hjälp mig, jag blir bara tröttare och tröttare! Och jag menar extremt trött, så att det är jobbigt att plocka ur diskmaskinen och...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 407
Senast: Monstermom
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 863
Övr. Hund Hemkommen från premiärjaktprovet med min gamling Rix, som still is going strong.. Efter släpp, så blev det några kortare 5-6 minuters...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 610
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Igår morse så hörde jag min lilla DSG pipa i sovrummet, först tänkte jag inte på det men efter en stund så började jag ju på o fundera...
Svar
3
· Visningar
794

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka