En bra pluggkompis

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Cuaifeach
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 790
C

Cuaifeach

Sitter här hemma och försöker plugga till tentan nästa vecka. Oliver tycker att han är försummad och har verkligen lidit de senaste 10 dagarna vilket han meddelar ett par gånger om dagen genom att gå runt och jama, då måste jag som ansvarfull matte ta en paus och leka en kvart så att Oliver kan somna om igen. :D

Idag tog jag med honom på en liten tur med bussen ner till zooaffären för att han skulle få komma ut och känna att det händer någonting. Oliver gillar nämligen att åka buss ner till zooaffären. Väl hemma var det dags för mig att plugga igen och då återgäldade Oliver sin busstur genom att hjälpa mig att plugga. :) Fördelen med när han hjälper mig att plugga är att det går dubbelt så fort som i vanliga fall, detta eftersom Oliver större delen av tiden ligger mitt i boken vilket gör att jag bara kan läsa 50 % utav texten. :cool:

DSC00268liten.jpg

Vad ska vi läsa nu för något?

DSC00276liten.jpg

Hjälp, vad trött man blir av att plugga! :love:

Sv: En bra pluggkompis

Ja, visst ska man vara det! Just nu har han lagt sig rakt på min högerhand så att jag knappt kan röra musen och är tvungen att skriva med den vänstra. :crazy: Detta kallas "att-hålla-koll-på-matte-när-man-sover" tricket. :D

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 308
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 330
Senast: zarmino
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara... 94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
42 162
Senast: Hedinn
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid... 2 3
Svar
47
· Visningar
8 254
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXI
  • Sytråden del 4
  • Ge ditt personnummer

Hund, Katt, Andra Djur