En Amanda blev det!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
W

Warmia

Nu har hon kommit, det lilla underverket!!! :love:
På tidig tisdag morgon så startade värkarna och 11.51 var hon ute!
Hon var ju liten 2960g men det visste vi redan, hon var iallafall helt kärnfrisk och fick komma hem under torsdagen.
Jag klarade mig ganska bra.... fick en inre blödning under förlossningen och fick åka direkt till operation och fick sys under 2 timmar. Pga ganska stor blodförlust kunde jag inte ta mig upp ur sängen fören onsdag kväll.... Men nu är vi på bättringsvägen och snart helt friska hoppas vi!!!
 
Sv: En Amanda blev det!!!

Grattis! Ta det nu lungt och passa på att vila upp er.
 
Sv: En Amanda blev det!!!

Grattis till lilla tjejen!

Hoppas att du återhämtar dig fort så att du har ork att umgås med ditt nya underverk :D
 
Sv: En Amanda blev det!!!

Grattis till tösen.
Men usch vad otäckt med blödningen.
Vad var det som gick sönder?
Hoppas att du återhämtar dig bra från det hela.
 
Sv: En Amanda blev det!!!

Grattis!
Skönt att det gick bra tillslut!:banana:
 
Sv: En Amanda blev det!!!

DSC00113.jpg




Här kommer bild på mitt underverk!!!
5dagar gammal på bilden :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi I mars bokade jag flyttfirma för utlandsflytt den 15 maj. Fick skriftlig bokningsbekräftelse efter att ha godkänt offert och allt var i...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 375
Senast: ameo
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 703
Senast: Cocos
·
Katthälsa Behöver egentligen mest skriva av mig lite, djursjukhuset det gäller har alltid varit underbara på alla sätt och vis men nu verkar något...
Svar
2
· Visningar
1 902
Senast: Jeps
·
Hundavel & Ras Min älskade hund blev akut sjuk i tisdags natt och det fanns ingen annan lösning än att åka och ta bort honom. Nu känns det bara tomt...
2
Svar
37
· Visningar
3 983
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp