Emmaljunga scooter

Status
Stängd för vidare inlägg.

Enya

Trådstartare
Jag har en emmaljunga scooter som jag nu ska tvätta klädslen på, men jag får inte av den helt:crazy: Jag får av den överallt men inte på sidorna på vagnen, det ser ut som om den är fastsydd där och inte går att ta av:eek:

Är det någon som har en sådan vagn och kan tala om för mig hur jag ska göra?? Tyvärr får inte hela vagnen plats i tvättmaskinen *fniss*
 
Sv: Emmaljunga scooter

Köp klädseltvätt för bilar och tvätta med det, du sprejar på skummet gnuggar låter det torka och dammsuger av dammet som blir kvar.

Superenkelt!
 
Sv: Emmaljunga scooter

Hörs det att jag ägt en svartvagn :angel: jag tyckte det var det bästa köp jag gjort tills det blev sommar och sandigt och regningt och sedan kom hösten och det blev snygga saltränder mm

Jag har tvättat vagnen 311 ggr :(
 
Sv: Emmaljunga scooter

vår emmaljungasulky kan man skruva bort någon grej vid "armstöden" (eller vad man nu ska kalla det för) och då lossnar klädseln ... tog hur lång tid som helst innan jag förstod hur man skulle göra...
 
Sv: Emmaljunga scooter

emma74 skrev:
vår emmaljungasulky kan man skruva bort någon grej vid "armstöden" (eller vad man nu ska kalla det för) och då lossnar klädseln ... tog hur lång tid som helst innan jag förstod hur man skulle göra...
Tror det är så man ska göra här också....... men jag tog en sax och klippte av det och ska sätta krdborreband alternativ en dragkedja istället.:idea:

Äntligen är vagnen ren! :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
12 283
Senast: Madalitso
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 318
Övr. Hund Har någon tips på en form av pall eller liknande som går att ha vid fotänden av en säng? Behovet är till en hund som lättare ska kunna...
Svar
9
· Visningar
666
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
663
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lukt från kattlådan
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp