Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi är sugna på en sådan, bor på landet med grusväg, därav att vi tror lufthjul ger bättre dämpning. Någon som har den som vill dela med sig?
Ska kolla upp den! Tack för tipset!Jag vet bara att Emmaljunga är sjukt poppis.
Vi bor på landet, grusväg och skogsväg är det som gäller här. Vi dissade alla svenska klassiker och köpte en I'coo peak air - och jag ÄLSKAR den!
Den är som en pansarvagn och tar sig fram överallt. Dämpningen är sjukt bra. Plus snygg, hög, billig och får plats i bilen. Rekommenderar den varmt!
Vi är sugna på en sådan, bor på landet med grusväg, därav att vi tror lufthjul ger bättre dämpning. Någon som har den som vill dela med sig?
Har du fasta eller svängbara hjul? Vi tittar på svängbara (men låsbara).. Testat det? Men den ryms väl i en stor bil ex v70 och dylikt?Har en Emmaljunga Duo Edge men säkert inte samma årsmodell som du tittar på. Jag är iaf jättenöjd. Går att köra överallt och den är bekväm för mig som är lång. Sen är den inte så jättekul att ta med sig i bilen för den är stor och tung.
Har du fasta eller svängbara hjul? Vi tittar på svängbara (men låsbara).. Testat det? Men den ryms väl i en stor bil ex v70 och dylikt?
Har du fasta eller svängbara hjul? Vi tittar på svängbara (men låsbara).. Testat det? Men den ryms väl i en stor bil ex v70 och dylikt?
Åh det där va ju typ precis vad jag ville höra fast det är ju också viktigt att höra om vagnars dåliga sidor (om de har några). Nu känner jag mig riktigt peppad för att fara till babyproffsen och provrulla! Men får bli nästa helg, fullt upp nu :/Vi har i princip samma. Jag har en edge men från 2010 men ett Viking-chassi köpt i vintras som i princip ser likadant ut som duo s air chassit (jag kan bara se att färgen skiljer dem åt).
Älskar den men så har jag haft ett chassi med fyra fasta hjul innan och att ha två svängbara hjul är verkligen en dröm jämfört.
Stötdämpningen är perfekt och den tar sig fram överallt. Vi bor också på landet, jag har kört med den i en hästhage, grusväg och skogsväg utan att spärra framhjulen det är en väldigt lättkörd vagn upplever den aldrig som tung för att faktiskt vara tung och stor.
Nackdelen är storleken i bilen. Den tar plats och den är tung att lyfta men det fungerar, vi har en xc70.