Snurrfian
Moderator
har vi svenska lektion här eller? Hörde lärarinnan till den goda eller onda sidan @LobeliaSen stavas negationer på ett helt annat sätt än det @quarter4ever just sa det på. Tror inte ens negotiationer är ett riktigt ord.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
har vi svenska lektion här eller? Hörde lärarinnan till den goda eller onda sidan @LobeliaSen stavas negationer på ett helt annat sätt än det @quarter4ever just sa det på. Tror inte ens negotiationer är ett riktigt ord.
Hänger helt ärligt inte alls med idag, och sitter med min krassliga son. Har vi hakat upp oss på gårdagens ot-omröstning? Eller vad är på tapeten just nu?
Sen stavas negationer på ett helt annat sätt än det @quarter4ever just sa det på. Tror inte ens negotiationer är ett riktigt ord.
Nu låter du som min svenska lärare...
är kanske beroende på om lärarinnan också ger engelska-lektionerhar vi svenska lektion här eller? Hörde lärarinnan till den goda eller onda sidan @Lobelia
Muttrar ska man få en röst för att telefonen hittar på egna saker också...Habina röstar på snurrfian
För hon är jätteskum som har en lärare som är svensk. Öh. Eller så är hon skum för att hon särskriver svensklärare...
well, fråga @IdahoeMuttrar ska man få en röst för att telefonen hittar på egna saker också...
Muttrar ska man få en röst för att telefonen hittar på egna saker också...
det var hon med G som i god va??well, fråga @Idahoe
Muttrar ska man få en röst för att telefonen hittar på egna saker också...
Jag vill minnas att jag vid något tillfälle fått en röst för att min avatar ser ulvig ut...
Hm något säger mig att dina anledningar till att rösta på folk inte alltid är så väl underbyggda...Tror det också var jag som röstade då.
Yuppdet var hon med G som i god va??
du är tvåa på bollenDen hade ju kunnat skriva God med stort G också...
Tror det också var jag som röstade då.
Ja mina vänner( och dem som jag inte känner de skiter jag i (det är prick en timme( - en minut ) kvar till första DL så dags att börja fundera!!
du borde kunna ge henne nåt, eller två, kg hö extra -NU -genast omedelbums!! så hon får må gott och du hinner med det du bör göraJag funderar på när det är lämpligast att ta ut damen på min avatar. Vid nio så jag precis hinner in igen till dl, eller efter dl, fast då blir det så sent och hon får kvällsfodret direkt efter middagsfodret...
tänk på benet ditt, kanske inte går så fort/smidigt som du tänkt... bara en tanke...Jag funderar på när det är lämpligast att ta ut damen på min avatar. Vid nio så jag precis hinner in igen till dl, eller efter dl, fast då blir det så sent och hon får kvällsfodret direkt efter middagsfodret...