Emil i Lönneberga - Amerika Biljetten (ulvlek)

* BSF röstar inte först (men det är två tidiga röster ändå)
vad jag ser så är det 3 tidiga röster ? inte två?

DL 1 kl 21.30
16:37 Artline röstar på Mirtai
16.45 Jfrelin röstar på Ferrari
16.51 MikaTela röstar på Dentaku

Mirtai 1
Ferrari 1
Dentaku 1

tillägg:
* Q kollar rollfördelning och håller koll på röststatistiken

jo men det brukar jag väl ändå ha koll på ? i båda fallen ?
:confused:

Jag är kluven till MikaTela. Jag har åtminstone lärt mig att inte omedelbart förutsätta att den som röstar på mig är ulv(:o).
Eftersom det är DL1 så känner jag att jag har rätt hög tolerans mot klena röstmotiveringar också även om den här kanske var lite väl udda.

Jag vet att det är vanskligt att spekulera i hur lyan resonerar(för de kan tänka och göra precis hur som helst) men det känns farligt att dra uppmärksamhet till sig så tidigt i röstningen?

Jfrelin tycker jag är skum iom hennes sätt att välja ut en Astridröst som mer skum än andra

I MikaTelas inlägg reagerade jag på att hon genast skriver att Paddington skrev för konstigt för att vara ulv (kommer inte ihåg exakt formulering). Hur kan hon veta det?

vad jag ser så är det 3 tidiga röster ? inte två?

tillägg:
* Q kollar rollfördelning och håller koll på röststatistiken

jo men det brukar jag väl ändå ha koll på ? i båda fallen ?
:confused:
Fast det brukar oftast vara BSF som kollar på rollfördelningen först och uppdatera röstlistorna brukar ju vara hennes jobb också ;)
Sedan vet jag att du brukar ha koll på dem också....

och ja, jag missade en av rösterna när jag skrev inlägget.

Fast det brukar oftast vara BSF som kollar på rollfördelningen först och uppdatera röstlistorna brukar ju vara hennes jobb också ;)
Sedan vet jag att du brukar ha koll på dem också....

och ja, jag missade en av rösterna när jag skrev inlägget.
så varför tog du upp det som att det var konstigt ?

Måste rösta nu och även göra det ifrån mobilen :arghh:

Artline röstar på Mirtai

Hon lägger första andra rösten och gör så någon annan än Astrid leder!

Hon förtydligar också att hon håller med Dentaku. Ett svart får som följer en ulv?

Vad är mest skumt? Att jah röstar på någon annan än Astrid? Eller att jag "följer" någon som kanske är ulv?

Varför är det mer misstänkt att lägga andrarösten på någon annan än Astrid? Varför skulle inte ett svart får följa en röst på Astrid om det var en ulv som la den?

så varför tog du upp det som att det var konstigt ?
Därför att det inte följer mallen, sedan är det inte konstigt i sig, men kollar du hur lekarna sett ut sista tiden kallar alla på BSF för att skriva röstlistan och det är oftast hon som kommenterar rollfördelningen och räknar den först.

Sedan vet jag att du har koll som sagt....

Hänger helt ärligt inte alls med idag, och sitter med min krassliga son. Har vi hakat upp oss på gårdagens ot-omröstning? Eller vad är på tapeten just nu?

Jag tyckte att jag hade lite för lite deltagare i min genom gång och mycket riktigt hade jag helt missat Cirkus, men hon hade två inlägg med väldigt lite innehåll... Även TLV har bara två inlägg och lite innehåll så jag hoppas att det kommer mer ifrån dem idag.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka