Just nu försöker jag förstå henne.....BSF och Paddington verkar båda ifrågasätta MikaTela
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just nu försöker jag förstå henne.....BSF och Paddington verkar båda ifrågasätta MikaTela
Jag måste tillstå att jag skulle kunna ha tid att skriva i en lya också ( hur illa det än ser ut för mig )frågar på i vanlig ordning och frågan är om hon kanske inte är god för jag förstår inte hur hon skulle ha tid och skriva i en lya också Men det känns som lite väl lösa grunder att sätta någon åt det godare hållet på.
Jag måste tillstå att jag skulle kunna ha tid att skriva i en lya också ( hur illa det än ser ut för mig )
hm skrev du lite fel här ? Kanske INTE är god ?? fattar inte....frågan är om hon kanske inte är god
du skulle hinna skriva lika mycket till LL också samtidigtJag måste tillstå att jag skulle kunna ha tid att skriva i en lya också ( hur illa det än ser ut för mig )
vad jag ser så är det 3 tidiga röster ? inte två?* BSF röstar inte först (men det är två tidiga röster ändå)
Nu blandar du ihop MikaTela och Jfrelin.
Jag fattade först inte ens var citatet kom ifrån, men ja det verkar vara ett inte för mycket.. Eller?hm skrev du lite fel här ? Kanske INTE är god ?? fattar inte....
för många negotiationer kan ställa till det- ja....Jag fattade först inte ens var citatet kom ifrån, men ja det verkar vara ett inte för mycket.. Eller?
Fast det brukar oftast vara BSF som kollar på rollfördelningen först och uppdatera röstlistorna brukar ju vara hennes jobb ocksåvad jag ser så är det 3 tidiga röster ? inte två?
tillägg:
* Q kollar rollfördelning och håller koll på röststatistiken
jo men det brukar jag väl ändå ha koll på ? i båda fallen ?
Nu låter du som min svenska lärare...för många negotiationer kan ställa till det- ja....
så varför tog du upp det som att det var konstigt ?Fast det brukar oftast vara BSF som kollar på rollfördelningen först och uppdatera röstlistorna brukar ju vara hennes jobb också
Sedan vet jag att du brukar ha koll på dem också....
och ja, jag missade en av rösterna när jag skrev inlägget.
Måste rösta nu och även göra det ifrån mobilen
Artline röstar på Mirtai
Hon lägger första andra rösten och gör så någon annan än Astrid leder!
Hon förtydligar också att hon håller med Dentaku. Ett svart får som följer en ulv?
Nu låter du som min svenska lärare...
Därför att det inte följer mallen, sedan är det inte konstigt i sig, men kollar du hur lekarna sett ut sista tiden kallar alla på BSF för att skriva röstlistan och det är oftast hon som kommenterar rollfördelningen och räknar på den först.så varför tog du upp det som att det var konstigt ?
för många negotiationer kan ställa till det- ja....
Nu låter du som min svenska lärare...