BSF och Paddington verkar båda ifrågasätta MikaTela, och jag kan förstå varför, det känns som en väldigt lätt röst och väldigt mycket BOP med ett matt försök att förklara varför. Frågan är om det säger så mycket om MikaTelas roll? Eller om det handlar om tidsbrist? Men nog ser det lite skumt ut.
Q frågar på i vanlig ordning och frågan är om hon kanske inte är god för jag förstår inte hur hon skulle ha tid och skriva i en lya också

Men det känns som lite väl lösa grunder att sätta någon åt det godare hållet på.
Dentaku tror jag inte att jag har spelat med någon gång tidigare, men mitt minne kan vara lite dåligt också..
Ferrari ifrågasätter Qs frågande och jag förstår även det, ibland kan det vara ulvar som gömmer sig bakom en massa inlägg utan något egentlig innehåll, och hade det varit någon annan än Q så hade jag nog följt upp det spåret men just nu, nja...
Fio har inte gjort något intryck alls på mig så här långt men hon var visst sjuk så det känns som om det kan förklara det. Krya på dig Fio.
Artline har inte gjort många inlägg och lagt en tidig röst på Mirtai med en rätt intressant teori. Samtidigt så känns det lite långsökt och bygger till viss del att Dentaku måste vara ulv och frågan är om det kanske är Artline som skulle kunna vara det svarta fåret och på så sätt försöker vinka till lyan. Eller så är det helt enkelt en första dagsröst med en bra teori, jag lyckades med det i förra leken som jag tyvärr inte följde upp...

Vilket för mig vidare till Habina som gillade rollen som ond utanför lyan och bara därför borde vara ond för man borde inte gilla den rollen...

Sen har vi Jfrelin och det känns som en typisk första dl röst, för vad gör just Artlines röst på Astrid mer skum än alla andra röster på Astrid? Det känns väl som om det naturligaste var att rösta på Astrid och varför var inte min eller MikaTelas röster skumma som dessutom kom efter att det var klart?