Hoppas verkligen jag valde rätt nu 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Paddington ändrar röst till MikaTela eftersom hon inte kan rösta på sig själv
Tur att jag fick in den åtminstone, jag kom innanför dörren nu... Min tidsplan höll inte riktigt som beräknat...Åksjuk i bilen och hoppas komma hem innan dl men för att få in en röst. Snurrfian röstar på q dels pga hennes knepiga agerande igår och hennes rätt invecklade teorier idag.
scrollar du över "alldeles nyss" står klockan på 20:30 på mitt inlägg.Hann du verkligen det? Jag kan inte få fram någon tid
ja, precis. Eftersom ingen god skulle väl vilja rösta på sig själv, eller?Fast varför ändrar du därför?
Då vill hon alltså hellre ha ut sig själv än Q?
hon hann.Om du håller muspekaren över där det står hur många minuter sedan det var så syns det att den kom 21.30Hann du verkligen det? Jag kan inte få fram någon tid
Varför ska hon rösta på sig själv?
Inne snabbt för röstning.
Jag tycker q sena röst var väldigt utstickande igår känns som hon försöker sätta griller i huvudet på folk med den. Tror att den faktiskt kan vara med flit då jag har sett henne göra så förr.
Dessutom kan jag inte rösta på mig själv.
Mikatela röstar på q4e
hon hann.Om du håller muspekaren över där det står hur många minuter sedan det var så syns det att den kom 21.30
ja, precis. Eftersom ingen god skulle väl vilja rösta på sig själv, eller?
konstigt ? När jag kollar så står det 21.30Det är just det... Den vägrar tala om någon tid.
Hon skrev:
konstigt ? När jag kollar så står det 21.30
och det kan vara därför hon skrev det kanske....? För att folk ska få den tanken?Nä och varför skulle en ond vilja rösta på sig själv?
För att en annan ond som är viktigare är i riskzonen (tänker jag)
jag tar hennes inlägg som ett erkännande att hon är ond, så jag röstar hellre efter det än ngn som jag starkt misstänkerJo jag vet vad hon skrev men jag fattar ändå inte?
och med tanke på att jag skrev detta inlägg 21:29jag misstänker bägge två lika mycket och jag måste välja någon. Men omröstningsdebaclet Q höll på med igår gör att det väger över mot henne samt att jag inte hittat ngt som ska få mig att inte rösta på henne.
och detta 21:30Paddington ändrar röst till MikaTela eftersom hon inte kan rösta på sig själv
och det kan vara därför hon skrev det kanske....? För att folk ska få den tanken?
oerhört klantigt skrivet i så fall eller hur ?