Emil i Lönneberga - Amerika Biljetten (ulvlek)

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Lobelia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 505
  • Visningar Visningar 53 325
Åksjuk i bilen och hoppas komma hem innan dl men för att få in en röst. Snurrfian röstar på q dels pga hennes knepiga agerande igår och hennes rätt invecklade teorier idag.
Tur att jag fick in den åtminstone, jag kom innanför dörren nu... Min tidsplan höll inte riktigt som beräknat... :cautious:

jag misstänker bägge två lika mycket och jag måste välja någon. Men omröstningsdebaclet Q höll på med igår gör att det väger över mot henne samt att jag inte hittat ngt som ska få mig att inte rösta på henne.
och med tanke på att jag skrev detta inlägg 21:29

Paddington ändrar röst till MikaTela eftersom hon inte kan rösta på sig själv
och detta 21:30

Så håller jag med Cirkus tidigare teorier att det var konstigt att Q inte hann m att få in röstinlägget i tid i DL1...

Kråkstorparen är förgrymmad, förra veckan på auktionen när han hade ett hederligt slagsmål med Alfred och halva Katthult efter att han vänslats lite med Lina så sprutade den förgrymmade ongen vatten mitt i allt det roliga och nu har den där trevliga Lina försvunnit från gården. Nu får det vara nog. De övriga i sekten avråder men Kråkstorparen kan bara inte låta bli. Han smyger sig in på gården mellan visthusboden och snickarboa men se det skulle han inte gjort. Emils varggrop kommer till god nytta, och efter en ordentligt utskällning så lommar han iväg och syns inte till i socknen igen.

kt_52e268e2e087c3613c95ead6.png

MikaTela var Kråkstorparen, en av medlemmarna i Amerikasekten (ulv)

Senast ändrad:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka