DL 2
13:20 TeamLundVer röstar på quarter4ever
14:20 Blacksmithfarm röstar på MikaTela
16:56 Dentaku röstar på quarter4ever
18:39 cirkus röstar på quarter4ever
19:32 TLV ändrar sin röst från Q4 till MikaTela
19:54 bollen__ röstar på MikaTela
20:16 fio röstar på quarter4ever
20:18 Mirtai röstar på Q
21:00 Jfrelin röstar på Quarter4ever
21:10 Snurrfian röstar på q
21:16 quarter4ever röstar på MikaTela
21:16 Ferrari röstar på MikaTela
21:17 Artline röstar på MikaTela
21:19 Paddington röstar på Quarter4ever
21:29 Mikatela röstar på q4e
21:30 Paddington ändrar röst till MikaTela
ska man bara se på hur folk har röstat idag så har jag dessa tankar
Från rösterna på MikaTela:
BSF känns solid, många bra inlägg och reflektioner, jag får den uppfattningen att hon spelar på den goda sidan i denna leken pga det och att hon precis som jag fått uppfattningen att MikaTela var skum
TLV känns lite mer som kanske god efter hennes röständring.Men behöver fortfarande se mer av henne
bollen__ likaså känns som hon ytterligare stärkt det intryck jag hade av henne innan lynchen så min uppfattning om henne står kvar
Ferrari har varit väldigt anonym för mig, men får + i kanten för sin röst på MikaTela idag, vill se mer av henne också
Artline likaså + för rösten på MikaTela, så jag vill hålla henne något åt det godare hållet pga det, hoppas få se mer av henne så jag kan se lite bättre vart jag har henne
Paddington började jag tvivla på , men iom röständringen så är hon tillbaka på min karta som troligt god, för annars hade jag åkt om hon inte ändrat.
Ur rösterna på mig:
TLV la en första tidig röst ( en sökerhetsröst ) som en del kanske tolkade som att hon visste något om mig?
Ändrar sig dock sedan och jag har skrivit om det ovan
Dentaku lägger också en tidig röst som blir den andra men skulle ut och rajtantajta eller nåt

, så inte heller kanske så konstigt, även om jag kommer hålla ögonen på henne efter den
Cirkus lägger en tredje röst på mig som får mig att höja på ögonbrynen rejält, som jag skrev innan DL så känns det som cirkus kan vara en potentiell ulv, och med tanke på hennes låga profil och vilja till att få mig till kommandoran så kanske det är hon som har rollen? Eller så har hon bara fastnat i ett tänk? Och det är klart att när jag nu misstänker henne så kan hon ju lätt bli misstänksam tillbaka om hon är god . Men sammantaget är det ändå troligast att hon är ond denna gången som jag uppfattar henne
Hon gör så jag kommer upp i ledningen
sedan kommer TLVs röständring till MikaTela följt av bollens röst på MT
så vips är MikaTela i ledning och sedan kommer en strid ström av röster på mig 4 i rad
från
Fio som jag är fundersam över . Hon lägger ju andra rösten på Habina i DL1 dessutom, verkar också snar att vilja kasta misstankar på mig och paddington. Här så tippar det över något som möjlig ond faktiskt, men behöver se mera för att kunna tro det mer bestämt , eller för att ändra uppfattning
Jfrelin också anonym, och känns inte heller riktigt som att hon skulle vara på min sida i denna leken? men behöver se mera av henne för att kunna få ordning på tankarna om henne
Snurrfian tja, tredje röst i DL1 på Habina, samt gör så jag kommer i ledningen ganska rejält mot MikaTela... just då står det 6-3 till mig ... Hm ambivalent om snurrfian. Tyckte ändå att hon hade en del vettiga inlägg idag, dock skaver det att MikaTela så bekvämt avförde henne sina teorier till DL1 ( sven-funderingarna)
Paddington röstar först på mig men ändrar i sista minuten till MikaTela har skrivit om det ovan