Emil i Lönneberga - Amerika Biljetten (ulvlek)

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Lobelia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 505
  • Visningar Visningar 53 325
Jag är för övrigt rätt förvånad över att du har missat att min teori från början var att du är Kommandoran och därför ens ställer din första fråga.
nej jag har inte missat den- därför jag tog med det. Det var inte menat som en fråga till dig utan mer om jag uppfattat dig rätt...

Menar du att det vore "enkelt" att lägga upp en annan kandidat när det är två som varit på tapeten ända sedan gårdagens DagDL i princip? Sorry, men det tror inte jag
möjligt dock har det inte saknats teorier efter DL framför allt i rösterna på Habina, och även på Artline som var med i diskussionen som en kandidat att ha blivit räddad under DL1- så jo jag tycker att det vore fullt möjligt att presentera någon annan kandidat faktiskt om så vore( att även jag skulle vara ond) Det var ju inte direkt som att någon sia ( från BW )fanns ute idag som gjorde att strömröster på mig kom av den anledningen. möjligen kan folk ha trott det om TLV som la en tidig röst på mig men när hon ändrade så blev det ju uppenbart att så inte var fallet ( och då skulle hon inte heller ha lagt rösten på mig alls, men det kan ju inte ni veta)

Inte att alla onda röstade på dig. Tror du ens på det själv?
nja om de inte gjort det så har de i så fall alibiröstat på MikaTela, så jag vet faktiskt inte ?
Men visst kan de ha alibiröstat, men det känns troligare att de röstat på mig.
Garanterat har svarta fåret röstat på mig eftersom den vet vilka som ingår i lyan

nja om de inte gjort det så har de i så fall alibiröstat på MikaTela, så jag vet faktiskt inte ?
Garanterat har svarta fåret röstat på mig eftersom den vet vilka som ingår i lyan

Om du är god så är det väl troligt. Om du är ond så kan den lika gärna ha röstat på MikaTela.

Själv har jag skitsvårt att tro att lyan skulle lägga alla röster på dig om du är god, det skulle ju friskriva alla som röstat på MikaTela och det tror jag inte man kan göra. Jag ser ju att du försöker styra iväg åt det hållet och jag köper inte riktigt den tanken oavsett om du är god eller ond.

Nä men samtidigt så kan hon ju ha gjort det just för att få alla andra att tro att Q är ond
sedan som jag skrivit innan oerhört klantigt att skriva nåt sånt om jag nu vore ond- eller hur? Brukar man avslöja sina lyakompisar på det sättet? skulle inte tro det va? Och dessutom @fio så haltar din teori om att Paddington skulle ha räddat mig, hon gjorde bara så det blev lottning.
Hade hon inte ändrat så hade jag dock åkt .
Dessutom om jag nu har en ond roll och MikaTela inte velat att just jag inte skulle åka så var det ju bara att rösta på nån random annan ? För iom den rösten hon la så gjorde hon det just då säkert att jag skulle åka ( alla hade röstat)

Om du är god så är det väl troligt. Om du är ond så kan den lika gärna ha röstat på MikaTela.

Själv har jag skitsvårt att tro att lyan skulle lägga alla röster på dig om du är god, det skulle ju friskriva alla som röstat på MikaTela och det tror jag inte man kan göra. Jag ser ju att du försöker styra iväg åt det hållet och jag köper inte riktigt den tanken oavsett om du är god eller ond.
Jag kan ju vara färgad av att jag vet min roll, men visst absolut att det kan ha förekommit några alibiröster i så fall ser jag det som mest troligt att de ligger bland de som kom på MikaTela när jag var i ledningen 6-3 och inte i slutet

Själv har jag skitsvårt att tro att lyan skulle lägga alla röster på dig om du är god, det skulle ju friskriva alla som röstat på MikaTela och det kommer i allafall jag inte göra. Jag ser ju att du försöker styra iväg åt det hållet och jag köper inte riktigt den tanken oavsett om du är god eller ond.

Själv har jag skitsvårt att tro att lyan skulle lägga alla röster på dig om du är god, det skulle ju friskriva alla som röstat på MikaTela och det kommer i allafall jag inte göra. Jag ser ju att du försöker styra iväg åt det hållet och jag köper inte riktigt den tanken oavsett om du är god eller ond.
dubbelpost :)

sedan som jag skrivit innan oerhört klantigt att skriva nåt sånt om jag nu vore ond- eller hur? Brukar man avslöja sina lyakompisar på det sättet? skulle inte tro det va? Och dessutom @fio så haltar din teori om att Paddington skulle ha räddat mig, hon gjorde bara så det blev lottning.
Hade hon inte ändrat så hade jag dock åkt .
Dessutom om jag nu har en ond roll och MikaTela inte velat att just jag inte skulle åka så var det ju bara att rösta på nån random annan ? För iom den rösten hon la så gjorde hon det just då säkert att jag skulle åka ( alla hade röstat)

Fast nä. Det finns jäkligt mycket som en lya "inte" gör. Så i min bok är det inte det minsta osannolikt att peka på dig sådär. Särskilt inte om en sån som du sitter i den lyan (detta var en komplimang).

För att har dagens DL lite färskare

DL 2

13:20 TeamLundVer röstar på quarter4ever
14:20 Blacksmithfarm röstar på MikaTela
16:56 Dentaku röstar på quarter4ever
18:39 cirkus röstar på quarter4ever
19:32 TLV ändrar sin röst från Q4 till MikaTela
19:54 bollen__ röstar på MikaTela
20:16 fio röstar på quarter4ever
20:18 Mirtai röstar på Q
21:00Jfrelin röstar på Quarter4ever
21:10 Snurrfian röstar på q
21:16 quarter4ever röstar på MikaTela
21:16 Ferrari röstar på MikaTela
21:17 Artline röstar på MikaTela

21:19 Paddington röstar på Quarter4ever
21:29 Mikatela röstar på q4e
21:30 Paddington ändrar röst till MikaTela

quarter4ever 7
MikaTela 7

För att har dagens DL lite färskare

DL 2

21:00Jfrelin röstar på Quarter4ever

quarter4ever 7
MikaTela 7

du kan få alla röstlistor här av mig :) med färger och allt
sammanfogar alla röstlistorna ihop :
DL 1 kl 21.30
16:37 Artline röstar på Mirtai
16:45 Jfrelin röstar på Ferrari
16:51 MikaTela röstar på Dentaku
20:15 Habina röstar på Snurrfian
20:49 cirkus röstar på Artline
20:53 Blacksmithfarm röstar på MikaTela
21:04 Ferrari röstar på Habina
21:11 fio röstar på Habina
21:19 Dentaku röstar på Artline
21:20 Paddington röstar på MikaTela
21:21 Snurrfian röstar på Habina
21:24 Mirtai röstar på Artline
21:26 bollen__ röstar på MikaTela

21:31 (quarter4ever röstar på MikaTela)

DL 2
21:00
Jfrelin röstar på Quarter4ever

Ferrari röstar Habina, MikaTela
Paddington röstar MikaTela, Q4/MikaTela
Snurrfian röstar Habina, Q4

Habina röstar Snurrfian
Blacksmithfarm röstar MikaTela, MikaTela
quarter4ever röstar
MikaTela (för sent), MikaTela
bollen__ -röstar MikaTela, MikaTela
Artline röstar Mirtai, MikaTela
Mirtai röstar Artline, Q4

fio röstar Habina, Q4
TeamLundVer röstar missar, Q4/MikaTela
Dentaku röstar Artline, Q4

Jfrelin röstar Ferrari, Q4
cirkus röstar Artline, Q4
MikaTela röstar Dentaku, Q4

Fast nä. Det finns jäkligt mycket som en lya "inte" gör. Så i min bok är det inte det minsta osannolikt att peka på dig sådär. Särskilt inte om en sån som du sitter i den lyan (detta var en komplimang).
Bra att du tänker på alla scenarior och inte bara på ett ( även om vändandet och vridandet kommer till min nackdel ibland ) tack för komplimangen dock :cool:

Bra att du tänker på alla scenarior och inte bara på ett ( även om vändandet och vridandet kommer till min nackdel ibland ) tack för komplimangen dock :cool:

Ja det gör jag. Jag tänker även att du är möjligt god. Och om du är det så lär du inte vara förstahandsval för käk i natt

Jag har också svårt att tro att alla onda röstade på q, oavsett q´s roll. Håller med dig där.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka