Sv: EM-laget
tar stopp för Flippan i mästerskap och har bara gått mindre tävlingar ?? *hm* Flippan va väl iaf 10a i WC finalen (även om de är inomhus) och vart plac. i global championships tour eller va tusan de heter samt ett antal andra stora GPn! Men håller med, ska nog inte gå EM för TÄNK OM ngt händer, då blir maria och malin nog halshuggna av pressen!
Själv tkr jag att Erika kanske har vart jämnare än Lotta, även om Lotta hade ett bra meeting nu när det verkligen gällde... Aachen va väl ingen superhit! men å andra sidan kanske Erikas andra GP plac. har vart på ett snäpp lättare tävlingar än de Lotta ofta gjort så jag vet inte, själv hoppas jag lite på Erika för det är nog mackans sista chans och jag tyckte han såg ut att hoppa fenomenalt fint i sista rundan även om de vart tre ner, han såg helt enkelt lite för försiktig ut och backa av för mkt ?? men de som gick bra såg ju riktigt fint ut och första rundan måste ju ha vart toppen om de endast va 1 tidsfel...
men Peter är nog def. inte aktuell längre, hon komenterade väl redan inan Hickstead att han inte va de men Peter själv tkte de?