EM klasserna

P

PonyHestNrII

Vilka klasser är det på EM nu då?
Junior är väl 1* och YR 2*? 3* eller är det tom 4* för senior sen?:confused:

Sv: EM klasserna

Ponny rider ** ponnyklass, junior CCI*, YR CCI**, senior CCI*** på EM och **** på VM och OS

okej då var det ju som jag trodde då:D.
SM går väl i samma?

Nej, det går i CNC klass, alltså kort nationell, EM är lång internationell. Men det är samma nivå ja :laugh:

Nej, det går i CNC klass, alltså kort nationell, EM är lång internationell. Men det är samma nivå ja :laugh:

Nä, inte på ponny. Där går den (vanligtvis) på lång, CCNP**. Nåt år har man också gått ner till *

Ok, jag är inte så insatt i ponnyklasser. speciellt inte nu när allting är ändrat också :angel:

men vad ska det vara för skillnad på lång o kort?:o

Över tre dagar med hoppningen sista dagen, samt längre terrängbana. Förr var det i de klasserna det ingick distanser och steeplechase

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Nu är de svenska lagen till EM i fälttävlan för young rider, junior i fälttävlan klara, två starka lag där hälften mästerskapsdebuterar...
Svar
0
· Visningar
137
Senast: Gunnar
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
579
Senast: Mli
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 460
Senast: Grazing
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu är det klart med vilka ryttare som åker till EM i fälttävlan för junior och young rider den 13-17 september.
Svar
0
· Visningar
224
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka