Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vad är det som händer detta EM?! Sjukt svårtippat! Blir spännande sista dag iaf..!
Jag tyckte inte det var riktigt samma tryck idagVad hände för Fredrik? Så trist när den hoppade så fint igår. Var det avvaktande/försiktigt? Med tanke på tidsfelet tänkte jag.
Jag gillar också Marcus och älskar Comme Il Faut men har hela tiden varit tveksam till den som mästerskapshäst.Åh vad tråkigt för Ehning! Min favoritryttare (+Peder) sen tiden med Sandro Boy. Får hålla tummarna för Peder nu då.
Tyckte den hela tiden var nära bakbommarna, redan på tvåan så fick jag andan i halsen.Vad hände för Fredrik? Så trist när den hoppade så fint igår. Var det avvaktande/försiktigt? Med tanke på tidsfelet tänkte jag.
Jag håller med dig!Absolut men många andra hade ju inte ens startat och efter gårdagen borde Eder funderat på om han överhuvudtaget skulle sitta upp
eeh. Mäts höjden på hindret högst upp på bommen eller där hållaren är..? Alltså sitter hållaren på 1,60 tex eller en ”bomsbredd” under?
Insåg precis att jag inte vet detta! skyller på att jag är inbiten dressyrmänniska och högst hoppar cavaletti
Det känns ju mest logiskt, såklart. Om det står 60 på hinderstödet (såna vanliga i plast) ska man då sätta håller under så bommen är i nivå med 60 eller ska man sätta hållaren där och det då menas att bommen blir 60? Men att hållaren kanske sitter på 55 egentligen?Högst upp på bommen.
Det känns ju mest logiskt, såklart. Om det står 60 på hinderstödet (såna vanliga i plast) ska man då sätta håller under så bommen är i nivå med 60 eller ska man sätta hållaren där och det då menas att bommen blir 60? Men att hållaren kanske sitter på 55 egentligen?
Tack! Nu slipper jag göra bort mig om jag någon gång ska bygga hinder åt någon djärv personMan sätter så att bommens överkant ligger i nivå med 60 markeringen
Tack! Nu slipper jag göra bort mig om jag någon gång ska bygga hinder åt någon djärv person
Då kan jag bygga åt dig, så vet ingen vad det ligger påJag är ganska höjdrädd av mig så jag brukar blunda eller låta någon annan sätta höjden och skita i att veta vad det ligger på...