Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det var surt 3.99 hade varit mycket bättreLite surt för Fredrik att han hamnade på 4.02 fel. Skulle varit några få hundradelar snabbare...
Ja, Israel räknas till Europa.Varför är Israel med på EM Brukar dom vara det?
Nja räknas till Europa gör de väl inte men får vara med på EM i de här sammanhangen precis som de är med i eurovision.Ja, Israel räknas till Europa.
Nu när jag kollade resultatlistan insåg jag att det lär väl inte spela nån roll? Tvåan har 0.40 så han är ju inom 4 fel från alla förutom Peder.Ja det var surt 3.99 hade varit mycket bättre
Fredrik skulle nog väldigt gärna vilja vinna guld han med så han grämer sig kanske lite att han inte var aningens snabbareNu när jag kollade resultatlistan insåg jag att det lär väl inte spela nån roll? Tvåan har 0.40 så han är ju inom 4 fel från alla förutom Peder.
Han gör ett superjobb! Och verkar stå utanför all typ av politik som funnits tidigare. Nya ekipage får chansen hela tiden och det bygger upp bredden för framtiden.Helt otroligt bra läge för Sverige.
Jag tycker det är så makalöst kul att Sverige har ett så starkt hoppteam. Jag är så glad för att förbundskaptenen lyckats så fint - jag tycker att han verkar så sympatisk och ödmjuk.
Han gör ett superjobb! Och verkar stå utanför all typ av politik som funnits tidigare. Nya ekipage får chansen hela tiden och det bygger upp bredden för framtiden.
https://www.longinestiming.com/eque...ips-rotterdam-rotterdam/resultlist_JEC-I.htmlHade någon länk till liveresultaten
Jag la en länk i trådstarten för brukar alltid komma frågor om det och så blir det lätt att hitta, så vet du till fortsättningenHade någon länk till liveresultaten
Österikarna borde stannat hemma idag
Det borde jag faktiskt kollat efterJag la en länk i trådstarten för brukar alltid komma frågor om det och så blir det lätt att hitta, så vet du till fortsättningen